וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הפדרציה: הצ'כיות מתחילות עוד מסע בדרך אל התואר

הבית העליון נפתח בסופ"ש: קרולינה פלישקובה תוביל את אלופת 5 מ-6 השנים האחרונות מול ספרד של מוגורוסה. ארה"ב ללא האחיות וויליאמס תארח את גרמניה נטולת קרבר, שוויץ את צרפת ובלארוס מול הולנד

הטניסאית הצ'כית קרולינה פלישקובה. רויטרס
קרולינה פלישקובה תוביל את צ'כיה/רויטרס

גביע הפדרציה 2017 ייצא מחר (שישי) לדרך באופן רשמי כשמשחקי הבית העליון ייפתחו. בבית העליון יש רק שמונה נבחרות ולכן הוא מתחיל מרבע הגמר.

צ'כיה - ספרד

הנבחרת שזכתה בתואר חמש פעמים בשש השנים האחרונות מגיעה למפגש הפעם ללא האחראית המרכזית לרצף ההצלחות הזה, פטרה קביטובה הפצועה. גם כך, הצ'כיות מעמידות הרכב חזק מאוד שכולל את קרולינה פלישקובה (3 בעולם) וברבורה סטריצובה (17) ביחידות ואת לוסי ספארובה הוותיקה והטובה ואת קטרינה סיניאקובה בזוגות. מנגד, גרבינייה מוגורוסה (7) תוביל את הספרדיות ותפתח את ההתמודדות מול סטריצובה. לארה ארואברנה (70) תהיה המחבט מספר שתיים של הספרדיות.

ארה"ב - גרמניה

שתי הנבחרות ללא הכוכבות הגדולות. ארצות הברית תהיה ללא האחיות ונוס וסרינה וויליאמס, בעוד הגרמניות יחסרו את אנג'ליק קרבר. גם כך, ארצות הברית וגרמניה מספיק עמוקות כדי להעמיד סגלים מרשימים. קוקו ונדוויי, שהגיעה לחצי הגמר באוסטרליה ומדורגת 20 בעולם, תוביל את האמריקאיות, כשאליה יחברו אליסון ריסק (40) ושלבי רוג'רס (53), בת'אני מאטק סנדס (1 בזוגות) משלימה את הסגל. לאורה זיגמונד (38) תוביל את גרמניה, כשאיתה בסגל אנדראה פטקוביץ' (51), יוליה גרגס (57) וקרינה ויטהופט (77).

בלארוס - הולנד

הבלארוסיות ייאלצו להסתדר ללא הכוכבת הגדולה ויקטוריה אזרנקה, שילדה, ולכן המחבט מספר אחת שלהן תהיה אלכסנדרה ססנוביץ' בת ה-22 (128 בעולם) ואליה יחברו אולגה גובורצובה (174), ארינה סבאלנקה (142) ו-ורה לאפקו (302). את ההולנדיות תוביל קיקי ברטנס המצוינת (24), אבל המחבט מספר שתיים של ההולנדיות תהיה מיכאלה קרייצ'ק (253).

שוויץ - צרפת

אחד המפגשים האיכותיים בסוף השבוע. שוויץ מגיעה בהרכב שכולל את טימאה באשצ'ינסקי (16) ובלינדה בנצ'יץ' (81) ביחידות ואת ויקטוריה גולוביץ' ומרטינה הינגיס בזוגות. צרפת של יאניק נואה האגדי נסעה רק עם שלוש שחקניות, אבל איכותיות מאוד. קיקי מלאדנוביץ' (31) תהיה המחבט מספר אחת של הצרפתיות, אליזה קורנה (43) ופאולין פרמנטייה (64) יחברו אליה.

בית עליון 2
רוסיה - טייוואן
קטיה מקארובה (39) - לי יא הסואן 258)
אנה בלינקובה (160) - צ'אנג קאיי צ'ן (121)

רומניה - בלגיה
מוניקה ניקולסקו (29) - קירסטן פליפקנס (74)
סוראנה קירסטאה (62) - יאנינה ויקמאייר (60)

אוקראינה - אוסטרליה
לסיה טסורנקו (54) - דריה גברילובה (26)
אלינה סביטולינה (13) - אשלי ברטי (156)

איטליה - סלובקיה
פרנצ'סקה סקיאבונה (100) - יאנה צפלובה (101)
שרה אראני (49) - רבקה שראמקובה (119)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully