וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה לוקחים אחריות: ברצוקאס ושחקני ברצלונה החליטו לקנוס את עצמם

מכבי תל אביב, תלמדי: בעקבות המאזן מאכזב הן ביורוליג והן בליגה הספרדית, המאמן והשחקנים התכנסו והחליטו על ענישה קולקטיבית עם קנס בגובה 5,000 יורו. "צריך לקחת אחריות על חלקנו בכישלון", אמרו

מאמן ברצלונה יורגוס ברצוקאס. ברני ארדוב
צעד נדיר של הודאה בכישלון. ברצוקאס/ברני ארדוב

ברצלונה ומכבי תל אביב הפכו העונה לשותפות גורל: שתיהן בנו סגלים נוצצים ויקרים, שתיהן קיוו להחזיר עטרה ליושנה ולהתחרות על כל הקופה ביורוליג, אבל שתיהן גם נחלו אכזבה גדולה עם שרשרת הפסדים שמציבים אותן בסכנת הדחה מהמפעל עוד לפני הפלייאוף. רק שבברצלונה נראה שיש מי שלוקח יוזמה. ב'אל מונדו דפורטיבו' דיווחו היום (שישי) שהמאמן יורגוס ברצוקאס פנה לשחקנים, ובעצה אחת איתם הוחלט שכל אחד מהם ייפרד מ-5,000 יורו בתור קנס על היכולת הבינונית.

המאמן יזם את הפגישה מיד לאחר האימון, והחליט על פי הדיווח ש"צריך לקחת אחריות על החלק שלנו בכישלון". השחקנים, או לפחות חלקם, נענו לבקשתו והחליטו על עונש קולקטיבי ראוי. רק אחר כך נעשתה פנייה להנהלה, שהסכימה כמובן והעבירה את הכסף שנגבה מהשחקנים לטובת פעילויות בקהילה.

ברצלונה סובלת מעונה קשה. ברצוקאס, שהיה אחד המאמנים המבוקשים בשוק והיה מחוזר בין היתר גם על ידי מכבי תל אביב, הוחתם ואמור היה לבנות סגל כישרוני שיתן פייט לריאל מדריד. טייריס רייס ופטרי קופונן צורפו לסגל בתור שחקני רכש נוצצים, אבל בפועל הדברים רחוקים מלעבוד. בארסה נמצאת בסכנת הדחה ממשית מהיורוליג, כשהיא מדורגת במקום ה-11 עם מאזן 13:8 (הערב היא מארחת את גלטסראיי ויכולה לשפר עמדות). גם בליגה הספרדית המצב אינו מזהיר בלשון המעטה. אחרי 18 מחזורים, בארסה מדורגת במקום הרביעי בלבד עם מאזן 5:13.

22:00, ספורט 5+ לייב: ברצלונה מול גלאטסראיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully