וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה מחצה את אלאבס 0:6, אדוריץ ניצח את לה קורוניה

האלופה שלחה מסר גמר הגביע ליריבתה בגמר הגביע. סוארס (37 ו-67), ניימאר (40), מסי (59), עצמי של אלכסיס (63) וראקיטיץ' (65) כבשו. שער ניצחון לחלוץ בילבאו ביום הולדתו ה-36

one

בווידאו: תקציר השישייה של ברצלונה

המחזור ה-22 בספרד יצא לדרך ביום שישי עם ה-1:2 של ריאל סוסיאדד מול אספניול בחוץ, אך המנה העיקרית הוגשה הערב (שבת) עם 0:6 מוחץ של ברצלונה במגרשה של אלאבס. אתלטיק בילבאו השיגה 1:2 דרמטי על דפורטיבו לה קורוניה, בעוד בטיס סיימה ב-0:0 מול ולנסיה.

שחקני ברצלונה חוגגים עם ניימאר (משמאל). רויטרס
קונצרט. לואיס סוארס, ניימאר והחברים/רויטרס

אלאבס - ברצלונה 6:0

לראשונה בהיסטוריה, קבוצה אורחת כבשה שישייה במנדיסורוסה במסגרת הליגה הבכירה. כמה לא מפתיע שהכבוד נפל בחלקה של ברצלונה. אלופת ספרד הגיעה טעונה למשחק מול הקבוצה היחידה שניצחה אותה העונה בקאמפ נואו, וגם רצתה לשלוח מסר לאלאבס לקראת המפגש הבא בגמר גביע המלך. אז אחרי הצלה ענקית של מארק אנדרה טר סטגן מול תיאו הרננדז, הגיעה ההתפוצצות עם שישייה תוך חצי שעה. לואיס סוארס החל בחגיגה בדקה ה-37 וגם חתם אותה בדקה ה-67, כשבתווך הצטרפו ניימאר (40), ליאונל מסי (59), שער עצמי של אלכסיס (43) ואיבן ראקיטיץ' (65). אלאבס, שלא הפסידה בשבעת משחקיה האחרונים בשתי המסגרות ולא ספגה בחמישה מהם, חשה את נחת זרועה של בארסה. אלא שעל הניצחון הגדול העיבה הפציעה הקשה של אלש וידאל, שכנראה שבר את הקרסול בגלל תיקול מיותר של תיאו הרננדז.

ליאונל מסי (במרכז) עם ניימאר, לואיס סוארס שחקני ברצלונה. רויטרס
תשעה שערים ב-2017. ליאונל מסי חוגג/רויטרס

דקה 4: הזדמנות ראשונה לברצלונה, אבל הבעיטה של מסי ברגל שמאל נעצרה על ידי פאצ'קו.

דקה 15: וידאל התאהב ברעיון של להבקיע ברגל שמאל, אך הפעם הבעיטה שלו מתוך הרחבה חלפה מעט מעל המשקוף.

דקה 25: אוי, איזו החמצה של תיאו הרננדז. המגן השמאלי של אלאבס דהר מחצי המגרש שלו אחרי קרן של ברצלונה, השאיר אבק לדין, אבל נעצר אצל טר סטגן באחד-על-אחד.

דקה 26: מיד לאחר מכן, מצב מצוין לברצלונה. אנדרה גומש היה חייב למסור בתוך הרחבה, אבל בעט מצד שמאל ופאצ'קו הדף.

דקה 37: גול! התקפה נפלאה של האלופה הסתיימה בכדור רוחב של וידאל מצד ימין ובנגיעה קלה של לואיס סוארס אל הרשת. 0:1 לברצלונה.

דקה 40: גול! איבוד כדור עלה לאלאבס בספיגה נוספת. מסי ביצע דאבל-פס עם סוארס, שהקדים ברחבה את פאצ'קו ונגח לעבר ניימאר שהמשיך לרשת החשופה. 0:2 לברצלונה.

דקה 59: גול! גם מסי הצטרף לחגיגה אחרי שחטף כדור למגן ויגאראי ובעט מתחת לגופו של פאצ'קו. 0:3 לברצלונה.

דקה 63: גול! שער עצמי אומלל של אלכסיס חסר המזל, שהכדור פגע בו במקרה אחרי ניסיון הרחקה של הרננדז, כאשר השניים ניסו לעצור את מסי. 0:4 לברצלונה.

דקה 65: גול! זו כבר התעללות. סוארס שלח את ראקיטיץ' שהפציץ לפינה השמאלית. 0:5 לברצלונה.

דקה 67: גול! זה לא נגמר. מסי הוציא מתפרצת ומסר לסוארס שהעביר שמאלה לניימאר. הברזילאי בעט כדור שנהדף על ידי פאצ'קו, אבל רק עד לסוארס שהשלים צמד אישי. 0:6 מוחץ לברצלונה.

דקה 87: רגע כואב עבור וידאל. המגן הימני של ברצלונה תוקל בצורה ברוטאלית על ידי הרננדז והורד על אלונקה. נראה כי מדובר בפציעה קשה ברגל ימין.

תיאו הרננדז שחקן אלאבס (משמאל) מול ניימאר שחקן ברצלונה. רויטרס
פגיעה קשה באלש וידאל. תיאו הרננדז/רויטרס

אתלטיק בילבאו - דפורטיבו לה קורוניה 1:2

הבאסקים אספו עוד שלו נקודות דרמטיות ונותרו ללא הפסד ביתי מאז מחזור הפתיחה (1:0 לברצלונה). הטורקי אמרה צ'ולאק הפציץ בשמאל לחיבורים של גורקה איראיסוס בדקה ה-42 וחגג שער שלישי העונה, אבל אתלטיק בילבאו לחצה ואיקר מוניאין גלש כדי להגיע לריבאונד אחרי הדיפה לא מספיק טוב של פזמ'יסלב טיטון בדקה ה-71. ארבעה שערים העונה למוניאין - כולם בסן מאמס. המארחת המשיכה לחפש את ההכרעה ומי אם לא אריץ אדוריץ, ביום הולדתו ה-36, ביצע את המהפך בדקה ה-89 בעזרת שער שהובקע מעמדת נבדל קטנה.

צפו בתקציר

משחקים נוספים

אספניול - ריאל סוסיאדד 2:1
לאספניול: הרנן פרס (35), לסוסיאדד: קרלוס ולה (26), אסייר יראמנדי (61)

צפו בתקציר המשחק

ריאל בטיס - ולנסיה 0:0

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully