וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טוני מיטשל יעזוב את הקבוצה

9.2.2017 / 22:32

הסנטר של הירוקים (24, 2.03) שהרבה לבצע עבירות משמעת העונה, ובשבוע שעבר לא הופיע לאימונים בסוף השבוע ולא שותף נגד מכבי אשדוד, ייחתך מהסגל. שחקן פנים צפוי להצטרף

one

בווידאו: תקציר משחקה האחרון של מכבי חיפה

זה היה באוויר זה זמן רב, אבל הערב (חמישי) נחתך הסנטר טוני מיטשל ממכבי חיפה. כזכור, השחקן לא שיחק בשבוע שעבר נגד מכבי אשדוד/באר טוביה לאחר שהחליט על דעת עצמו לא להופיע לאימוני הקבוצה בסוף השבוע, כשלא היה מדובר בעבירת המשמעת הראשונה שלו. הבעלים ג'ף רוזן ביקש להחזירו לסגל למשחק, אך המאמן עופר רחימי החליט שלא לשתפו, מה שסלל את דרכו של מיטשל מחוץ לקבוצה. רחימי אף אמר שאם מיטשל יתנהל בצורה מקצוענית, הוא יעניק לו את הגיבוי, אך הדבר לא הסתייע ומיטשל יעזוב את הירוקים.

שחקן מכבי חיפה טוני מיטשל. אדריאן הרבשטיין
התנהלות לא מקצוענית. טוני מיטשל/אדריאן הרבשטיין

מיטשל (24, 2.03) הוא אחד השחקנים בעלי הרזומה המעניין ביותר שנחתו בארץ בקיץ האחרון, כשהיה נחשב לאחד משחקני המכללות המעניינים בשנים האחרונות, ואף נבחר בדראפט ושיחק עונה אחת לא מוצלחת במדי דטרויט פיסטונס. בחיפה ידעו כי מלבד היכולות על הפרקט הם צפויים לעמוד מול שחקן צעיר עם נטייה להסתבך, ומתעסקים בהתנהלות שלו לא מעט. בצד המקצועי רושם מיטשל עונה די בינונית, ב-17 משחקים רשם עד כה 10.7 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-1.1 חסימות למשחק.

אחרי עזיבתו של מיטשל נשארת מכבי חיפה עם ארבעה זרים בסגל, ורק שני שחקני פנים - קווין פינקני שהצטרף לאחרונה ודניאל קופרברג הצעיר. לירוקים נותר רק חילוף אחד במכסת הזרים, וסביר להניח שבתקופה הקרובה יצורף שחקן פנים במקומו של מיטשל. משחק הליגה הבא של חיפה הוא נגד הפועל ירושלים ברוממה ביום ראשון בעוד תשעה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully