וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: ישראל הפסידה 2:1 לאסטוניה ותשחק בפלייאוף ההישרדות

חזניוק עשתה את שלה עם ניצחון בכורה במדים הלאומיים, אבל גלושקו הפסידה ביחידות ולאחר מכן גם בזוגות עם קרוליצקי, כך שהנבחרת נותרה ללא ניצחון בשלב המוקדם ותנסה לשרוד

דניז חזניוק טניסאית ישראלית. ניר קידר, איגוד הטניס, אתר רשמי
ציון דרך מרגש עבורה. דניז חזניוק/אתר רשמי, ניר קידר, איגוד הטניס

נבחרת הפדרציה של ישראל הפסידה הערב (חמישי) בפעם השנייה ברציפות בשלב המוקדם של הבית האירופי-אפריקאי מספר 1 הנערך בטאלין. דניז חזניוק, בניצחונה הראשון אי פעם במסגרת הנבחרת, העניקה לישראל יתרון על אסטוניה, אך יוליה גלושקו הפסידה ביחידות ולאחר מכן גם בזוגות עם שלי קרוליצקי, כך שישראל נוצחה 2:1 (כמו נגד בולגריה) והיא היחידה בבית עם שני הפסדים.

המשמעות: המפגש עם סרביה מחר יהיה לפרוטוקול בלבד, ולאחר מכן ישראל תשחק מול האחרונה בפול א' (אוסטריה, גאורגיה או פולין) כדי להימנע מנפילה לבית האירופי-אפריקאי מספר 2.

יוליה גלושקו (מימין) וטניסאיות נבחרת ישראל. ניר קידר, איגוד הטניס, אתר רשמי
יוליה גלושקו והחברות עודדו, אך החיוך נמחק בהמשך/אתר רשמי, ניר קידר, איגוד הטניס

דניז חזניוק - ולריה גורלטס 1:6, 5:7

ניצחון בכורה למדורגת 249 בעולם במדי נבחרת ישראל. חזניוק פתחה נהדר את המשחק, ניצלה את כל שלוש אפשרויות השבירה שלה במערכה הראשונה וסגרה אותה עם 1:6 תוך 29 דקות. המערכה השנייה הייתה ארוכה הרבה יותר, אבל בסופו של דבר חמש שגיאות כפולות עלו ביוקר לאסטונית בת ה-18 (1,067 בעולם), שבדיוק אחרי שעתיים נכנעה וראתה את חזניוק חוגגת.

חזניוק סיכמה: "הרגשה מתוקה לנצח עבור המדינה, מרוב שרציתי לסיים היה לי מאוד קשה. הייתה לנו הכנה מעולה של כמה ימים עם כל הנבחרת, למדתי המון על הבנות ועל המערכת, כולם נותנים לי חיבוק חם וזה כיף ונותן המון אנרגיות על המגרש. יוליה עשתה אתמול עבודה כל כך קשה ואני מורידה את הכובע בפניה, היא נותנת לכולנו מוטיבציה וביטחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דניז חזניוק טניסאית ישראלית. ניר קידר, איגוד הטניס, אתר רשמי
הנבחרת מחכה לדעת מי היריבה במפגש ההישרדות. דניז חזניוק/אתר רשמי, ניר קידר, איגוד הטניס

יוליה גלושקו - אנט קונטבייט 6:4, 6:3

אחרי שהביאה את הנקודה היחידה נגד בולגריה, יוליה גלושקו בת ה-27 (193 בעולם) לא הצליחה לשמור על המאזן הנקי שלה ונוצחה די בקלות על ידי המדורגת 116, הצעירה ממנה בחמש שנים. קונטבייט השיגה שלוש שבירות במערכה הראשונה לעומת שתיים של גלושקו, וגם במערכה השנייה שברה פעם אחת יותר כדי לסגור עניין אחרי שעה ותשע דקות.

יוליה גלושקו ושלי קרוליצקי - אנט קונטבייט ומאילין נודי 5:7, 7:5, 3:6

כמו נגד בולגריה, משחק הזוגות שוב לא האיר פנים לישראל. גלושקו וקרוליצקי דווקא נראו טוב, לקחו את המערכה הראשונה תוך 48 דקות וגם השיגו שבירה מהירה בשנייה, אך אז האסטוניות נכנסו לעניינים והגיבו עם 5:7 משלהן. במערכה השלישית הסיפור חזר על עצמו עם 0:3 לגלושקו וקרוליצקי שניצלו שתי אפשרויות שבירה. אלא שאז ריפיון ישראלי נוצל היטב על ידי קונטבייט ונודי, ששברו את ההגשות של קרוליצקי במשחקון השמיני, עלו ל-3:5 וחתמו עם 3:6 וניצחון במפגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully