וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון דרמטי לבאיירן מינכן, הפסדים מפתיעים לדורטמונד ולייפציג

אלמוג כהן (90 דקות) וחבריו לאינגולשטאדט החזיקו מעמד עד תוספת הזמן, אז כבשו וידאל ורובן וקבעו 0:2. דרמשטאדט השיגה 1:2 מדהים על דורטמונד, המבורג גברה 0:3 על ר.ב. לייפציג

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט (מימין) גולש מול פיליפ לאהם שחקן באיירן מינכן. רויטרס
סיבוב הפרידה החל. לאהם מול אלמוג כהן/רויטרס

אחרי הדרמות בגביע הגרמני, המחזור ה-20 בבודלסיגה יצא לדרך אמש (שישי) עם ה-0:2 של מיינץ מול אוגסבורג. היום קיבלנו שתי הפתעות, כשהגדולה מכולן היתה הניצחון הענק של נועלת הטבלה דרמשטאדט 1:2 על דורטמונד. המדורגת 16, המבורג, גברה על השנייה ר.ב. לייפציג 0:3, בעוד באיירן מינכן חיכתה לתוספת הזמן לפני שגברה 0:2 על אינגולשטאדט.

seperator
בויאן קרקיץ' שחקן מיינץ. GettyImages
הופעת בכורה מוצלחת. קרקיץ'/GettyImages

אינגולשטאדט - באיירן מינכן 2:0

אלמוג כהן (90 דקות) שהיה בספק פתח בהרכב המארחת, שנראתה מצוין מול הבווארים והיתה בדרך הבטוחה לסחוט נקודה היסטורית - אלא שאז הגיעה תוספת הזמן. שם, ארתורו וידאל כבש את הראשון לאחר שהמשיך פנימה בנגיעה כדור עומק של תומאס מולר, אריאן רובן מיד השלים את השני אחרי דאבל פס עם דוגלאס קוסטה, וקרלו אנצ'לוטי סופר משחק 12 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות. פיליפ לאהם שהודיע על פרישה במהלך השבוע פתח בהרכב והשלים 80 דקות.

ר.ב. לייפציג - המבורג 3:0

ההפתעה הנעימה של הליגה ממשיכה להידרדר, והיא סופרת שלושה הפסדים בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה. האורחת, לעומת זאת, הצליחה לעשות דבר שלא עשתה כבר זמן רב, וזה לנצח בפעם השלישית ברציפות בליגה - ניצחון שנותן לה קצת אוויר לנשימה בתחתית. כמו כן, המבורג מנצחת בפעם השלישית ברציפות ללא לספוג לראשונה מאז אוקטובר 2008. קריאקוס פפאדופולוס נגח נהדר את הראשון אחרי כדור קרן (18), וואלאס הוסיף את השני עם נגיחה משלו (24) וארון האנט (90) השלים בתום מתפרצת קטלנית.

קיריאקוס פפאדופולוס שחקן המבורג. GettyImages
ניצחון גדול. פפאדופולוס/GettyImages

דרמשטאדט - בורוסיה דורטמונד 1:2

לא ייאמן: העולה החדשה, שרשמה נקודה בלבד ב-11 משחקי הליגה האחרונים שלה, חוללה את אחת מסנסציות השנה באירופה. טרנס בויד כבש את הראשון בדקה ה-21 לאחר שניצל בלבול בהגנת האורחת, רפאל גריירו השווה עם ביצוע נפלא בדקה ה-44, אולם המילה האחרונה היתה שייכת לאנטוניו קולאק, שנותר לבד לגמרי ברחבה בדקה ה-67, ועם הרבה קלאסה גלגל פנימה. דרמשטאדט מנצחת את דורטמונד לראשונה מאז 1978, כשגם הופעת הבכורה של קפטן קבוצת הנוער ששיחק בחיפה השבוע, זניץ' בורניץ', לא הושיעה את החבורה של תומאס טוכל.

מיינץ - אוגסבורג 0:2

בויאן קרקיץ' רשם הופעת בכורה בקבוצתו החדשה והיה שותף לניצחון הראשון של האדומים מאז החזרה מפגרת החורף. זה ניצחון חשוב מאוד למיינץ, שהגדילה את הפער שלה מהקו האדום ל-10 נקודות ולתשע מהמקום ה-16 שמוביל למבחנים. לוין אוזטונאלי, הנכד של אווה זלר האגדי, כבש את הראשון בדקה ה-31, חאירו סמפיירו הכפיל עם פנדל בדקה ה-62.

משחקים נוספים:

ורדר ברמן - בורוסיה מנשנגלאדבך 1:0
למנשנגלאדבך: טורגן הזאר (12)

באיירן לברקוזן - איינטרכט פרנקפורט 0:3
ללברקוזן: חאבייר הרננדס (5, 63), קווין פולנד (78)

שאלקה - הרטה ברלין 0:2
לשאלקה: גידו בורגשטאלר (41), לאון גורצקה (62).

טורסטן פרינגס מאמן דרמשטאדט. GettyImages
לא ייאמן. טורסטן פרינגס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully