וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאובחן כחולה סרטן: יראי אלברס חתם בבילבאו עד 2022

ב-23.12 התגלה גידול סרטני באשכיו של בלם בילבאו, היום הודיעה הקבוצה על הארכת חוזהו לעוד חמש שנים. יראי, שיפתח בשבת מול לה קורוניה: "רוצה להמשיך להשתפר כשחקן וגם בבנאדם"

one

לפני פחות מחודשיים הודיעה בילבאו שיראי אלברס שחקן הקבוצה אובחן כחולה בסרטן האשכים. הבלם כבר הספיק לחזור לשחק ומאז היום (חמישי) הקבוצה הבאסקית הודיעה שאלברס חתם במועדון על חוזה ארוך טווח עד 2022, ובכך הפך לשחקן עם החוזה הכי ארוך טווח במועדון, כאשר סעיף השחרור יעמוד על כ-30 מיליון יורו.

אלברס חזר לפעילות רק ביום שבת האחרון בקאמפ נואו מול ברצלונה, אחרי שבדצמבר הוא עבר ניתוח להסרת הגידול באשכיו. יראי צפוי לפתוח גם ביום שבת מול לה קורוניה והוא התייחס לעתידו במועדון: "המטרה שלי היא להמשיך להשתפר כשחקן וגם בבנאדם, ולנסות לעזור לקבוצה להגיע כמה שיותר רחוק בליגה האירופית".

בילבאו צלחה את שלב הבתים של הליגה האירופית והיא מדורגת במקום השביעי בליגה הספרדית עם 26 נקודות אחרי הסיבוב הראשון. עוד לפני ההודעה על מצבו של יראי, הבאסקים הוגרלו למפגש כפול מול ברצלונה בשמינית גמר הגביע הספרדי. משחקו האחרון של יראי היה ב-19 בדצמבר, אז ניצחה הקבוצה בסן מאמס 1:2 את סלטה ויגו. מי שצפוי לתפוס את מקומו בהגנה של ארנסטו ואלוורדה הוא מיגל סן חוסה, שזומן לאחרונה גם לסגל נבחרת ספרד.

ניימאר שחקן ברצלונה מול יראי אלברס שחקן אתלטיק בילבאו. רויטרס
חזר מהר מהצפוי. יראי עוצר את ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully