וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובקיה: אנטון שוטבין זכה בתואר שחקן חודש ינואר

9.2.2017 / 8:07

הפורוורד הישראלי (28, 2.06) שמשחק באיסטרה סביט מאמצע הטבלה בליגה הראשונה בסלובקיה זכה בתואר שחקן החודש עם מספרים נהדרים של 19.6 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק

אנטון שוטבין שחקן נבחרת העתודה. ברני ארדוב
כיכב. שוטבין/ברני ארדוב

הכדורסל הישראלי לא הוציא יותר מדי לגיונרים לאירופה השנה, אבל אחד הבודדים שבהם עושה בהחלט חיל. אנטון שוטבין נבחר השבוע לתואר שחקן חודש ינואר בליגה הראשונה בסלובקיה, שם משחק מתחילת העונה במדי קבוצת איסקרה סביט, שממוקמת שביעית במאזן 14:15, כשבהמשך השבוע נבחר בפעם השלישית מתוך ששת המחזורים לתואר שחקן המחזור כשצלף 24 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים בניצחון על ניטרה 66:89.

היה זה חודש לא מוצלח עבור איסקרה סביט, שניצחה רק שני משחקים מתוך שבעה, אך שוטבין להט עם 19.6 נקודות ו-5.7 ריבאונדים שהעלו אותו עד המקום השביעי בטבלת מלך הסלים של הליגה עם 16.3 נקודות למשחק אליהם מוסיף 5.9 ריבאונדים. המטרה של הקבוצה הצנועה היא לנסות ולהכנס לפלייאוף, וכרגע הם בהחלט עומדים במשימה.

שוטבין (28, 2.06) עזב הקיץ לראשונה את ישראל אחרי עונה טובה מאוד במדי הפועל באר שבע מהליגה הלאומית, עונה שנגמרה בהדחה מוקדמת ומאכזבת ברבע גמר הפלייאוף. לאורך השנים ניסה שחקן הנבחרות הצעירות של ישראל את מזלו בליגת העל מספר פעמים, אך ללא הצלחה. תחילה ניסה זאת בגבעת שמואל, עבר גם בגלבוע/גליל, מכבי אשדוד, בעונתו הטובה ביותר בליגה הראשונה, מכבי חיפה בעונת האליפות ולאחר מכן שוב בחיפה בעונת 2014/15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully