וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע האיגוד: מכבי תל אביב הפסידה 27:24 לטטבאניה ההונגרית

חן פומרנץ להט עם עשרה שערים, אבל גם זה לא הצליח לסדר לצהובים ניצחון במשחק הראשון שלהם בשלב הבתים של גביע האיגוד האירופי. נובאק בוסקוביץ' וגיל פומרנץ כבשו 5 שערים כל אחד

שחקן מכבי תל אביב חן פומרנץ. איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
נפתח עם הפסד. פומרנץ/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הכדוריד

מכבי תל אביב הפסידה הערב (רביעי) 27:24 לטטבאניה במחזור הראשון של שלב הבתים בגביע האיגוד האירופי, במשחק שהתקיים בגיור. במחזור השני יארחו הצהובים את קולדינג קופנהאגן הדנית, במשחק שייערך ביום שבת הבאה בשעה 13:45.

חן פומרנץ הוביל את הכובשים של מכבי תל אביב עם 10 שערים, נובאק בוסקוביץ' וגיל פומרנץ כבשו 5 שערים כל אחד, עומר דבדה כבש 3 שערים ודן נתן הוסיף שער אחד. את ההונגרים הוביל וויוביץ' עם שבעה שערים, גריגוראס ויוחאש כבשו ארבעה שערים כל אחד.

דראגן ג'וקיץ' אמר לאחר המשחק: "אני מברך את השחקנים שלי שנתנו כל מה שהם יכלו בשלב הזה. הגענו בניסיון להפתיע את קהילת הכדוריד האירופית, אבל לצערנו טטבאניה היתה טובה יותר בשלושה שערים. אני לעולם לא אהיה מרוצה מהפסד, אבל המשחק הזה הראה שאנחנו יכולים לשחק ברמה הזו. יש עוד דרך ארוכה לפנינו וטטאבניה בבית תהיה יריבה לא קלה מול כל הקבוצות. אנחנו צריכים להתרכז במשחק הקרוב בליגה ובמשחק בשבת הבאה מול קולדינג קופנהאגן בבית. אני מזמין את קהל הכדוריד ואוהדי מכבי תל אביב לצפות בקבוצה שלא נכנעת במשך 60 דקות ונלחמת עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully