וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסן יחזקאל: "אנחנו צריכים להיות טפשים כדי לאבד יתרון שכזה"

מאמן בני יהודה שחרר הרבה לחץ לאחר הניצחון על מ.ס אשדוד במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הגביע: "מאושר מהדרך, שיחקנו מצוין". אוואט: "לא יהיה פשוט לנצח 0:4"

ניסן יחזקאל מאמן בני יהודה. לירון מולדובן
שבע רצון. יחזקאל/לירון מולדובן

בליגה לא כל כך הולך לבני יהודה, אבל בגביע הסיפור שונה לגמרי. הערב (רביעי) הביסו הזהובים 1:4 את מ.ס אשדוד במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה והשיגו מקדמה גדולה לקראת הגומלין.

"אני מאושר מהדרך", אמר ניסן יחזקאל. "שיחקנו מצוין. בני יהודה האמיתית צריכה להיראות כך. קבוצה שלוחצת, תוקפת ומגיעה להמון מצבים. זו בני יהודה שאני מחפש, אבל זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. מי שלא זוכר, דפורטיבו לה קורוניה ניצחו 1:4 במפגש הראשון והפסידו 4:0 בשני. אני מקווה שנצליח, כי צריך להיות טפשים כדי לאבד יתרון כזה".

"הייתה קריסת מערכות במחצית השנייה", אמר רוני אוואט. "זה לא משהו שאופייני לנו ואני לא זוכר מתי ספגנו שלושה שערים במחצית. לא הופענו למשחק במחצית השנייה ושילמנו על זה. בני יהודה ניצלה את זה כמו שצריך. הקהל מביע את דעתו וזה בסדר ולגיטימי, גם אני הייתי מאוכזב מההופעה של הקבוצה. לא היינו טובים ויחד עם זאת אין לנו הרבה זמן, יש עוד שלושה ימים משחק בליגה וצריך לעשות חושבים עד אז. צריך לדעת להתרומם כי זו מלחמת קיום בליגה. נגיע מוכנים עם אנרגיות אחרת ואני בטוח שאת הדברים שנדע להפיק לקחים.

אם נהיה ריאלים, ללכת לשחק במשחק הגומלין ולנצח 0:4 זה לא דבר פשוט, אבל נתמקד במשחק הקרוב ובליגה. זה לא פשוט וצריך להרים את כולם. מאמין שיהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully