וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אתלטיקו עוקץ את יונייטד: "לא נמכור את גריזמן למועדון קטן"

על רקע הדיווחים על מעבר אפשרי של החלוץ לאנגליה, אנריקה סרסו הודיע חגיגית: "אין לי שום כוונה לתת לו או לסימאונה ללכת". בנוסף, תקף את אגוארו שביצע מעבר דומה בעבר וכינה אותו "טיפש"

one

הדיווחים על מעבר אפשרי של אנטואן גריזמן למנצ'סטר יונייטד בקיץ גוברים בשבועות האחרונים ועל פי חלק מהדיווחים, כבר הושג סיכום עקרוני בין השדים האדומים לנציגים של החלוץ הצרפתי. למרות זאת, נשיא אתלטיקו אנריקה סרסו דוחה את הטענות האלה באופן גורף, ועל הדרך עוקץ את מועדון הפאר האנגלי שאיבד מזוהרו בשנים האחרונות.

"יונייטד? זאת קבוצה קטנה, אז למה שאנטואן ירצה לעבור אליה?", צוטט סרסו כאומר ל"מארקה". עוד הוסיף סרסו שבכוונתו להשאיר את גריזמן עד תום חוזהו בקבוצה. גריזמן בן ה-25 חתום על חוזה עד 2021 בקולצ'ונרוס. "אם אני מחתים מישהו על חוזה לשנים רבות, זה אך ורק משום שאני מאמין בו. לכן החתמתי גם דייגו סימאונה וגם אנטואן גריזמן על חוזים כאלה. אין לי שום כוונה לתת להם ללכת", אמר.

סרסו לא עצר שם ועקץ גם את סרחיו אגוארו, שאת מעברו מאתלטיקו למנצ'סטר סיטי ב-2011 הוא לא שוכח. "צריך להיות טיפש כדי לעזוב את הליגה הספרדית בשביל לעבור לליגה האנגלית. אני לא טוען שסרחיו בעצמו טיפש, אלא רק שהוא נהג בטיפשות. הוא שחקן נהדר, אחד הטובים בכדורגל העולמי, ואני מאחל לו הצלחה בכל".

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
לא למכירה. גריזמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully