וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מסכסך בין דריימונד גרין לקווין דוראנט? "תשאלו את הלוזרים"

בארה"ב טוענים שה"מתיחות" בין שחקני גולדן סטייט הייתה מתוכננת מראש על ידי גרין. דוראנט כבר "מחכה חודש" למפגש מול ווסטברוק ואוקלהומה סיטי: "יודע מה מחכה לי"

שחקני גולדן סטייט ווריירס. AP
כולנו חברים. הווריירס/AP

יריבותיה של גולדן סטייט אולי שאבו עידוד מהוויכוח הקולני בין דריימונד גרין לקווין דוראנט, שרמז שלא הכל ורוד בגן עדן ושגם בקבוצה הכי מרשימה וקולחת בליגה יש בעיות, אבל כעת טוענים בארה"ב שגרין עשה את זה בכוונה, בניסיון להדליק את דוראנט, ובסך הכל מדובר בפסיכולוגיה הפוכה, ובטח שלא בסכסוך או מתיחות.

היה זה בזמן ההפסד של גולדן סטייט לסקרמנטו בשבת, כשגרין נראה גוער בדוראנט ומשתמש במילים חריפות (בלשון המעטה), במשחק שבו כוכב הקבוצה מקרטע ומסיים את המשחק עם 10 נקודות ב-2 מ-10 מהשדה. ה"התנפלות" של גרין על דוראנט נמשכה כ-30 שניות, וכללה שימוש מוגבר במילה "פאק" והטיותיה השונות, כשהוא מצמיד אליו את פניו. דוראנט נראה גם הוא עצבני, וענה לגרין בקללות, אבל בקבוצה טוענים שמיד לאחר מכן נראה נראה מחויך וקרץ לעבר הספסל ולחבריו לקבוצה בשביעות רצון, כאילו התוכנית עבדה. ביום ראשון בלילה הם כבר צפו ביחד בסופרבול.

גרין נשאל מה הוביל לתקרית, ואמר: "באופן כללי, כלום. זו הייתה רק טקטיקה. אבל זה משהו שרק אנחנו מבינים, ואתם צריכים לפענח. אם אתה לא יכול להתווכח עם חבר שלך לקבוצה, אתה כנראה בקבוצה מפסידה. כל מי שעושה מזה ביג דיל הוא לוזר. ככה אני רואה את זה. כל מי שיודע משהו על ווינריות, יודע שככה זה עובד.

"אם אתה רוצה להסתיר משהו מחבר שלך לקבוצה, אם אתה לא יכול להגיד משהו למישהו, אתה במצב רע. אני לא רוצה להיות במצב הזה. לפעמים צעקות זה הדרך להגיע לבנאדם". לסיכום אמר גרין: "אתם יכולים ללכת לשאול את הקבוצות המפסידות, והם יספרו לכם מה היה שם".

גם סטיב קר לא נבהל מהוויכוחים ה"סוערים", בין אם היו מתוכננים או לא: "זה נורמלי לגמרי, הייתם צריכים לראות מה היה בשיקגו בימים ההם. זאת פשוט תחרותיות, עניינים שבלהט הרגע".

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
התקשורת מייצרת "דרמה מזויפת". דוראנט/AP

קווין דוראנט מתכונן לחזרה לאוקלהומה סיטי

קווין דוראנט מודה שהוא "חושב כבר חודש" על המשחק שלו בשבת הקרובה באוקלהומה סיטי, הקבוצה שעזב הקיץ בצורה מתוקשרת ושנויה במחלוקת, ושהוא מוכן לקבלת פנים סוערת. "אני יודע מה חשוב לאוהדים של הת'אנדר, והקבוצה הרבה יותר חשובה להם משחקן אחד", אמר דוראנט, "אני לא מגיע במחשבה שיקבלו אותי באהבה, אני יודע מה הולך להיות.

"אני יודע שהם הולכים להיות קולניים. הייתי חלק מכמה הלילות הכי רועשים באולם הזה. כך שאני יודע שלא תהיה קבלת פנים ידידותית, אבל כמו שאמרתי, אני כבר מצפה לראות את האנשים שאיתם בניתי מערכת יחסים במשך התקופה שלי במועדון. האוהדים שלמדתי להכיר לאורך השנים של בקבוצה, גם אם הם לא יעודדו אותי, אני יודע שאשלח לעברם קריצה, ועמוק בפנים הם ייזכרו מה היה לנו יחד".

כמו כן, דוראנט טוען שהמתיחות בינו לבין ראסל ווסטברוק היא גם באשמת התקשורת, שמייצרת לדבריו "דרמה מזויפת". KD טוען ש"הבנתי את זה כבר מוקדם יותר העונה, כשעשיתי ראיון עם מישהו, והשתמשתי במונח 'חוסר אנוכיות' כדי לתאר את החברים שלי בווריירס, ואז מישהו שאל את ראסל אם הוא שמע מה שאמרתי על חוסר אנוכיות - וניסח את זה כאילו אמרתי שהת'אנדר וכל הקבוצה הם אנוכיים. כששמעתי את זה, אמרתי לעצמי - הם מנסים להיכנס לעניין הזה ולעשות אותו יותר גדול ממה שהוא.

"ברור שראסל לא יקשיב לראיון המלא ההוא, ולא יידע שרק דיברתי על החברים שלי לקבוצה, כי עכשיו מישהו באוקלהומה מנסח את זה כאילו אני כיניתי אותו אנוכי. זה עד כדי כך קל. זה עד כדי כך לתקשורת לעוות משהו, וליצור בינינו סכסוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully