וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאן צ'לאנוילו הודיע: "מוותר על המשכורת שלי עד תום ההשעייה"

אחרי שספג מפיפ"א השעייה לארבעה חודשים בגין עבירות בקבוצות קודמות, כוכבה של לברקוזן הפתיע: "לבאייר אין שום קשר לתקרית, אני לא רוצה לגרום לה עוד נזק ולכן החלטתי לוותר על משכורתי"

הקאן צ'לאנוילו שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
מוותר על המשכורת. צ'לאנוילו/GettyImages

בבאייר לברקוזן קיבלו בשורה רעה מאוד לפני שישה ימים כשהתבשרו שהקאל צ'לאנוילו, הכוכב הטורקי שלהם הושעה על ידי פיפ"א לארבעה חודשים מכל פעילות. צ'לאנוילו סיכם ב-2011, וכשהוא עוד קטין, בטבזונספור הטורקית בעודו שחקן קרלסרואה. למרות זאת הוא האריך את החוזה שלו בקרלסרואה ולאחר מכן אף עבר להמבורג. ה-CAS ופיפ"א ראו בהתנהלות של צ'לאנוילו הפרת חוזה מול טרבזונספור ולכן הענישו אותו.

צ'לאנוילו סיים כמובן את העונה, אך באקט די אצילי הטורקי הודיע כי החליט לוותר על משכורתו עד תום העונה. זאת למרות שקבוצתו הנוכחית הייתה אמורה לכבד את חוזהו כמתחייב. אולם, צ'לאנוילו, שהבין את מצב הביש אליו נקלע ונקלעה גם הקבוצה בעקבות העונש, הוציא הבהרה שבה הסביר מדוע החליט לוותר על משכורתו.

"לבאייר אין שום קשר לתקרית. המועדון נפגע בצורה קשה מההשעייה הזו, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה מקצועית. מהסיבה הזו אני לא רוצה לגרום עוד נזק לקבוצה ואני אוותר על המשכורת שלי עד שתסתיים תקופת ההשעייה".

החלוץ בן ה-23 רשם 14 הופעות בהרכב של רוג'ר שמידט וגם כבש שישה שערים. צ'לאנוילו נחשב לאחד מכוכבי הקבוצה הגרמנית שתיאלץ כעת להסתדר בלעדיו. יש לציין שהעונש חל על כל פעילות רשמית, כך שצ'לאנוילו לא יעמוד גם לרשות הנבחרת הטורקית בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully