וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלסן: "התפקיד הקשה בקריירה שלי". מולנסטיין: "לא מתייחס לביקורת"

מכבי חיפה ערכה מסע"ת לקראת הדרבי (ש', 16:00). המנהל המקצועי התייחס לבניית הקבוצה: "אחרי 9 חודשים, אפשר להגיד שיש לנו בסיס טוב". המאמן התייחס לביקורת: "מתרכז רק בקבוצה"

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת הדרבי המסקרן שמצפה לה ביום שבת מול הפועל חיפה (16:00, ספורט 1). רנה מולנסטיין המאמן וקרלסן המנהל המקצועי התייחסו במסע"ת לתקופה שעברה הקבוצה מפתיחת העונה, לחילופי השחקנים, החיזוק שהגיע והתוכניות לקראת העתיד.

מולנסטיין באימון מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טור כריסטיאן קרלסן, רנה מולנסטיין, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יש לו דרבי על הראש. מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

טור כריסטיאן קרלסן, המנהל המקצועי של הירוקים אמר: "אני חושב שרק בסוף נובמבר, תחילת דצמבר החלטנו על השינויים שנעשה. אנחנו מרוצים מהשחקנים שהצטרפו אלינו ולא החתמנו אותם לתקופה קצרה, אלא לטווח הארוך. יש לנו למעשה קבוצה חדשה, יש לנו חולייה אחורית חדשה ושוער שרק חזר מפציעה. השחקנים החדשים עדיין רחוקים מכשירות, אי אפשר לזרוק אותם לדשא מיד ולצפות שהם יהיו בשיא הכושר. נתקדם צעד צעד ואני מקווה שיהיה בסדר".

קרלסן התייחס לאפשרות שחיפה לא תגיע לפלייאוף ואמר: "אני לא יכול להגיד מה יקרה מחר ומה יקרה בעוד שבועיים או שלושה. אם נדאג מה יהיה בעוד שבועיים, לא נצליח לעשות את התפקיד שלנו וזה לדאוג לקבוצה לטווח הארוך. זה התפקיד הכי קשה שיהיה לי בקריירה אבל עכשיו אחרי תשעה חודשים אפשר להגיד שיש לנו את הבסיס שאפשר לסמוך עליו".

"אי אפשר לצפות לתוצאות אם מחליפים הרבה שחקנים. המטרה עכשיו היא לשמור על הבסיס של הסגל. אני חושב שעכשיו יש לנו סגל מאוזן. אי אפשר לעשות חצי עבודה, כי אם מתחילים ניתוח צריך לסיים אותו וזו האחריות שלי. המאמן נשאר עם הכלים שיש לו ואני מאמין בהם. אני אופטימי לקראת העתיד".

קרלסן התייחס על מאור בוזגלו ואמר: "שאלו אותי כבר מה לגבי הקיץ, ואני לא רוצה לדבר על. אנחנו מרוכזים בעונה הזו ואחרי זה נראה. אנחנו מאמינים בסגל הזה ותוכניות לגבי העונה הבאה נעשה בקיץ".

על ההשקעה הכספית של שחר בקבוצה: "אני חושב שכולם פה מקבלים תמיכה מדהימה ממנו, לא רק כספית אלא גם תמיכה מוראלית. הוא תמיד קשוב לכל הצרכים שלנו".

טור כריסטיאן קרלסן, רנה מולנסטיין, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הופיע במסע"ת. קרלסן/אדריאן הרבשטיין

רנה מולנסטיין התייחס לדרבי הקרוב ואמר: "היה לנו משחק פנטסטי מול מכבי תל אביב לפני שבוע. צריך לתת הרבה קרדיט לכדורגל הישראלי, בתקווה שנמשיך לשחק ככה גם בשבת. כולם יודעים מה אומר הדרבי. צריך להתרכז בהופעה שלנו ולא במה שמסביב. אני צריך לוודא שהשחקנים יעשו את זה, יעשו הגנה טובה ויבקיעו".

על הביקורת שהוא סופג מהתקשורת: "זה לא משפיע עליי, כי אני משקיע את כל האנרגיה שלי בקבוצה ולא במה שאומרים בתקשורת".

"מכבי חיפה תקבל את הביטחון שלה רק מניצחונות וברגע שנתחיל לנצח, השחקנים ירגישו יותר חופשי לבטא את עצמם. אחרי זה נראה כדורגל יותר משוחרר ויצירתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully