וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שתרצה לנהל מו"מ עם מאור בוזגלו, תחויב להודיע בכתב להפועל באר שבע

8.2.2017 / 6:57

בתקנון ההתאחדות מצוין כי קבוצה שמעוניינת להחתים שחקן של קבוצה אחרת שנמצא פחות מחצי שנה לפני תום חוזהו, מחויבת בהודעה, ובאלופה ידרשו לאכוף את הסעיף. "אנחנו צריכים לדעת אם הוא במו"מ עם יריבות", אמרו בבאר שבע

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו חוגג. יוסי ציפקיס
לא יוריד רגל מהדוושה. בוזגלו/יוסי ציפקיס

קבוצות שירצו להיכנס למשא ומתן עם מאור בוזגלו, יצטרכו להודיע על זאת באופן רשמי להפועל באר שבע, כך מורה תקנון ההתאחדות. כידוע, שחקן שמסיים חוזה בתום העונה יכול לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שהוא רוצה שישה חודשים לפני תום החוזה שלו, אלא שבתקנון ההתאחדות מצוין מפורשות שהקבוצה שפותחת במו"מ עם שחקן כזה צריכה לעדכן בכתב את הקבוצה בה משחק השחקן באותו זמן נתון.

כפי שפורסם אתמול לראשונה! בוואלה ספורט, בהפועל באר שבע החליטו לאחר הפגישה עם משפחתו של בוזגלו להפסיק את המשא ומתן ואף מאוחר יותר הוציאו הודעה על כך. מכבי חיפה ומכבי תל אביב, שכבר גיששו בחודש האחרון עם השחקן, עשויות להיכנס למשא ומתן רשמי עם בוזגלו כשבבאר שבע מצפים שיעדכנו אותם על כך.

"נכון שאנחנו סיימנו את השיחות עם מאור וכנראה שהוא לא ימשיך בעונה הבאה, אבל עדיין אנחנו צריכים לדעת אם שחקן שלנו מנהל במקביל משא ומתן עם קבוצה שמתמודדת איתנו במאבקי הליגה", אמר גורם בקבוצה.

בוזגלו עצמו שומר על שקט כרגע. שחקנים בקבוצה ציינו שמי שמכיר את השחקן יודע שהוא לא טיפוס שיכול להוריד רגל מהגז, גם אם הוא יודע שהוא לא יהיה בעונה הבאה בקבוצה. אגב, בוזגלו ינסה לחזור במהרה מהפציעה בכתף, כאשר בשלב זה החליטו בצוות הרפואי שהוא ינסה להתאמן ורק לפי רמת הכאבים יוחלט אם הוא מסוגל לחזור לפעילות או שמא הוא צריך לנוח תקופה מסוימת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully