וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצלה בזכות שער מעמדת נבדל בתוספת הזמן

שטות של אלפונס אראולה עלתה בשוויון, אך האלופה ניצחה 1:2 את ליל עם שער לא חוקי של לוקאס מורה (91) וצימקה את הפער בחזרה לשלוש נקודות. המוליכה מונאקו השיגה 1:2 במונפלייה

קיליאן אמבפה שחקן מונאקו חוגג. רויטרס
מונאקו לא עוצרת לרגע. קיליאן אמבפה/רויטרס

מונאקו המשיכה את הדהירה שלה גם הערב (שלישי) בפתיחת מחזור אמצע השבוע בליגה הצרפתית, כשניצחה 1:2 בחוץ את מונפלייה. פריס סן ז'רמן צימקה בחזרה לשלוש נקודות אחרי 1:2 דרמטי על ליל משער בנבדל של לוקאס מורה בתוספת הזמן. בורדו הרשימה עם 0:4 בקון והתקדמה למקום השישי.

ז'ופרה ז'ורדרן שוער מונפלייה מעל קמיל גליק שחקן מונאקו. רויטרס
יציאה רעה של השוער. ז'ופרה ז'ורדרן מעל קמיל גליק/רויטרס

מונפלייה - מונאקו 2:1

הקבוצה מהנסיכות לא הפסידה למונפלייה ב-29 המפגשים הקודמים, וגם המשחק ה-30 לא בישר על שינוי. פאביניו ורדאמל פלקאו קיבלו קצת מנוחה על הספסל, אבל גם בלעדיהם מונאקו הסתדרה ועלתה ליתרון מנגיחה של קמיל גליק, אחרי יציאה רעה של השוער ז'ופרה ז'ורדרן בדקה ה-16. ארבע דקות לאחר מכן היה זה קיליאן אמבפה שדהר בצד ימין והרשית את השני. הבלם בן ה-39 הילטון רק צימק בנגיחה בדקה ה-47. גם הרחקתו של ז'מרסון בדקה ה-88 לא מנעה ממוליכת הטבלה את שלוש הנקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
בשיניים. אדינסון קבאני/רויטרס

פריס סן ז'רמן - ליל 1:2

האלופה ניצלה בנס מאיבוד נקודות משמעותי בקרב על התואר וצימקה את הפער ממונאקו בחזרה לשלוש נקודות, וזה קרה בזכות שער מנבדל ברור. וינסנט אניימה כיכב בין הקורות והחזיק את ליל במשחק, עד שכדור חופשי הגיע במקרה לאדינסון קבאני שהבקיע עם הכתף בדקה ה-70 את שערו ה-23 העונה בליגה הצרפתית. בדקה ה-86 השיגה ליל את השוויון משום מקום, אחרי שהשוער אלפונס אראולה כדרר ואיבד בצורה מטופשת לניקולא דה פרוויל שהשווה והשתיק את הקהל בפארק דה פראנס. ואז הגיע הרגע השנוי במחלוקת. קבאני השתלט על כדור ברחבה וניסה לבעוט, כשהריבאונד הגיע ללוקאס מורה שהיה בנבדל ברור והבקיע מקרוב. אונאי אמרי יכול לשלוח זר לצוות השיפוט, הוא עדיין במאבק האליפות.

וינסנט אניימה שוער ליל. רויטרס
כעס בצדק. וינסנט אניימה/רויטרס

קון - בורדו 4:0

הקבוצה של ז'וסלן גורבנק התקדמה למקום השישי והיא עדיין ללא הפסד ב-2017. דייגו רולאן ניצל טעות בהגנת קון כדי לרוץ ממחצית המגרש ולהבקיע את הראשון בדקה ה-11, כשפרנסואה קמאנו נהנה מהירדמות של השוער רמי ורקוטר והכפיל בדקה ה-22. קמאנו השלים צמד אישי בדקה ה-63 והצ'כי ירוסלב פלאשיל חתם בדקה ה-90 עם שערו הראשון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully