וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונתן מויה הגיש בקשה לאישור חריג מפיפ"א: "המצב הפך לסיוט"

7.2.2017 / 10:47

החלוץ הקוסטה ריקני השתחרר מחוזהו בזירקה האוקראינית, אך גילה שאין באפשרותו לחתום בבית"ר משום שכבר שיחק בשתי קבוצות העונה. כעת הוא דורש אישור מיוחד: "זאת הפרנסה שלי"

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים נותרה מאוכזבת בתום מועד ההעברות מכיוון שלא הצליחה לצרף את החלוץ שרצתה, הקוסטה ריקני ג'ונתן מויה, שלא יכול היה להירשם בשורותיה עקב העובדה ששיחק בשתי קבוצות. בבוקר הגעתו לישראל התיר השחקן את חוזהו בקבוצת זירקה האוקראינית, ולאחר שהתברר כי אינו יכול לשחק בבית"ר, הוא נותר ללא קבוצה עם סיום מועד ההעברות.

באמצעות עורכי דינו שלח השחקן מכתב לפיפ"א במטרה לקבל אישור חריג לשחק בבית"ר ירושלים, תוך דגש על חופש העיסוק לפיו לא ניתן למנוע משחקן עבודה בזמן שאין לו עבודה אחרת. השחקן צירף מכתב אישי בו כתב בין היתר: "המצב הפך לסיוט. אני עם אישה וילד, כדורגל זאת הפרנסה שלי. מבחינתי העונה בקוסטה ריקה היא מינואר עד ינואר, ובאירופה זה מיולי ועד הקיץ הבא, לכן הייתי משוכנע שהליגות לא חופפות מבחינת הזמנים. אני מבקש שיקבלו החלטה חריגה בנושא שתאפשר לי לחזור לשחק בבית"ר".

עוד בנושא:

21:00, ספורט + לייב: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה

חלוץ קוסטה ריקני ג'ונתן מויה. ברני ארדוב
נפל בין הכיסאות. מויה/ברני ארדוב

מאמנה החדש של בית"ר שרון מימר יחליט רק לקראת הערב על ה-11 הפותחים במשחק רבע גמר גביע המדינה מול עירוני קרית שמונה (21:00, 5+ לייב). בבית"ר יודעים שלמרות שמדובר במשחק ביתי, קרית שמונה תרצה להבקיע שער חוץ משמעותי לגומלין ושחקנים אף שוחחו ביניהם על כך שצריך להיות סבלניים ולא להתפתות לצאת קדימה. "אלה שני משחקים שאנחנו צריכים להיות חכמים בהם. אנחנו היום בבית וגם בקרית שמונה יגיעו איתנו אלפים שייתנו לנו גב, לכן צריך לשחק חכם כדי להעפיל לחצי גמר, שום דבר אחר לא חשוב", אמרו שחקנים.

שלומי אביסידריס תורגל אתמול בהרכב התקפי בו עידן ורד שובץ בשלישיית הקישור, אך לא בטוח שזה יהיה ההרכב. לא מן הנמנע כי קובי מויאל יפתח בשלישיית הקישור או שהקבוצה תעבור לשלושה בלמים כשקלטינס מצטרף לדן מורי וחסוס רואדה. חן עזרא כשיר ויפתח בהרכב יחד עם עידן ורד, כאשר איתי שכטר יפתח בחוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully