וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר מתכונן לקרית שמונה: "באימון אחד אין הרבה מה לעשות"

מאמנה החדש של בית"ר ערך אימון בכורה שגם היה אימון מסכם לקראת המשחק הראשון ברבע גמר הגביע (ג', 21:00, 5+ לייב). השחקנים במוטיבציה גבוהה. אצל הצפוניים: עאבד יהיה בסגל למרות הפציעה

רבע גמר, משחק 1מחצית07/02/2017
בית"ר ירושלים
    0:1
      עירוני קרית שמונה
      צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

        בית"ר ירושלים:

        המאמן החדש שרון מימר כבר העביר את האימון המסכם לקראת המשחק. המאמן לא מתכנן יותר מדי שינויים לקראת המשחק. באימון היום נוסה הרכב בו עידן ורד מצטרף לשלישיית הקישור ושלומי אביסידריס משחק בכנף, אך סביר להניח כי לא זה יהיה הרכב הקבוצה מחר. קלאודמיר ייעדר עקב כרטיסים צהובים.

        המאמן הזמין 20 שחקנים לקראת המשחק כאשר לפני המשחק ינופו שניים. מימר ערך היכרות ראשונית עם חלק מהשחקנים, אך שחקן בקבוצה אמר: "באימון אחד אין למאמן יותר מדי מה לעשות. לא לקחו כאן תואר מ-2009, אז אם מגיעים לרבע גמר גביע בכל מערך, בכל שיטה ובכל הרכב כל מי שיעלה ירצה לאכול את הדשא ולהישאר בגביע".

        עירוני קרית שמונה:

        בקבוצה משוכנעים שהם מסוגלים לנצח במשחק החוץ ורוצים להעביר את ההכרעה למגרש הביתי. אחמד עאבד, שסובל מרגישות בשריר, צפוי להיות בסגל, כאשר אופיר קריאף יחזור להרכב. בצוות המקצועי מתלבטים בין שלומי אזולאי לג'ייקוב נג'וקו. "אחרי שני הפסדים חשוב לנו לחזור לעשות תוצאות טובות. הגביע זה מפעל שמאוד חשוב לנו", אמר שחקן בקבוצה.

        הרכבי הקבוצות

        שופט: אלי חכמון
        אצטדיון: טדי
        קהל: 7000

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            1
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully