וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי על סף פיטורים מלסטר: "הגיע לנקודת אל חזור עם השחקנים"

המאמן, שרק לפני פחות מחודש הוכתר כמאמן השנה של פיפ"א, הסתכסך עם כמה מכוכבי האלופה על רקע ההתקרבות לקו האדום. על פי דיווחים באנגליה, הבעלים ייתן לו צ'אנס אחרון בשבוע הקרוב. במועדון הוציאו הודעת תמיכה

מאמן לסטר סיטי קלאודיו ראניירי. רויטרס
סוף עצוב לסיפור משמח. ראניירי/רויטרס

רק לפני כמה חודשים קלאודיו ראניירי ולסטר היו על גג העולם, אבל עכשיו נראה שסיפור הסינדרלה הולך להסתיים בצורה מכוערת למדי. בעיתון "דיילי מייל" מדווחים הבוקר (שלישי) שמאמן השועלים על סף פיטורים בעקבות רצף התוצאות השליליות של הקבוצה, שמדורגת במקום ה-16 בלבד בפרמיירליג, מרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום. במחזור האחרון לסטר הובסה 3:0 בידי מנצ'סטר יונייטד, וניצחון הליגה האחרון שלה היה בסוף השנה שעברה. מאז מתחילת 2017 היא ללא ניצחון, וזהו המאזן הגרוע ביותר מבין כל הקבוצות שנאבקות על ירידה.

על בעלי לסטר מופעל לחץ כבד לפטר את המאמן האיטלקי הוותיק, כשעל פי "דיילי מייל" גם שחקנים בקבוצה פנו ישירות אליו וביקשו החלפת מאמןף משום שאיבדו אמון בראייניר. במשחק האחרון השחקנים כבר התייאשו והופתעו מאוד כשאחמד מוסא ושינג'י אוקזאקי הוחלפו במחצית. על פי שלל דיווחים, חלק מהשחקנים מסוכסכים עם ראניירי וכלל לא מתקשרים איתו באופן מופגן.

למרות הכול, החליטו בלסטר סיטי להוציא הודעת תמיכה במאמן: "בעקבות השמועות האחרונות החלטנו להודיע כי התמיכה שלנו בראניירי גדולה מאוד. אנחנו סומכים עליו ומאמינים בו. כל המועדון עומד מאחורי המאמן".

רק לפני פחות מחודש ראניירי הוכתר כמאמן השנה של פיפ"א וקיבל הכרה מיוחדת על חלקו בזכייה ההיסטורית והסנסציונית של לסטר בפרמיירליג, נגד כל הסיכויים. האליפות עם לסטר באה לראניירי בן ה-65 בדיוק בזמן, אחרי שנראה היה שקריירת האימון שלו נמצאת בדעיכה מתמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully