וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה וניו אורלינס קרובות להשלים טרייד על ג'אליל אוקפור

עסקה מעניינת ראשונה לקראת הטרייד דדליין: הסנטר הכישרוני אמור לחבור לאנתוני דייויס בפליקנס, בעוד הסיקסרס רוצים לקבל תמורתו בחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב, שנחשב לאיכותי מאוד

ג'אליל אוקפור, פילדלפיה סיקסרס. AP
הסיקסרס יסתפקו בבחירת סיבוב ראשון? אוקפור/AP

המועד האחרון לביצוע טריידים ב-NBA יגיע ב-23 בחודש, ונראה שסוף סוף נרקמת לה עסקה ראויה. העיתונאי סם איימיק מ-USA Today מדווח הערב (שני) שפילדלפיה וניו אורלינס מנהלות משא ומתן מתקדם על העברתו של הסנטר המוכשר ג'אליל אוקפור לפליקנס.

על פי הדיווח, שאומת על ידי ESPN, הסיקסרס מעוניינים לקבל תמורת אוקפור בחירת סיבוב ראשון עתידית, ככל הנראה בדראפט הקרוב, שאמור על הנייר להיות אחד החזקים והאיכותיים ביותר שנראו בשנים האחרונות. עוד לא ברור אם הסיקסרס יבקשו מהפליקנס שבטרייד יהיו מעורבים גם שחקנים שנמצאים בסגל הנוכחי. בכל מקרה, הפליקנס מנהלים במקביל מגעים על אש קטנה עם קבוצות נוספות במטרה להנחית גבוה בכיר, כשגם שמו של ברוק לופז מברוקלין עלה, אולם בכל מקרה אוקפור מקבל עדיפות גבוהה.

אוקפור בן ה-21 סובל מעומס הגבוהים אצל הסיקסרס וכבר זמן מה מעוניין לעזוב מכיוון שרוב הדקות בעמדות הפנים הולכות לג'ואל אמביד המדובר ולנרלנס נואל. העונה הוא רושם 11.4 נקודות ו-4.8 בממוצע למשחק, ירידה משמעותית ביחס לעונת הרוקי שלו, בה הרשים עם 17.5 נקודות ו-7 ריבאונדים.

ג'אליל אוקפור, פילדלפיה סיקסרס, מול אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. AP
קו קדמי מסקרן מאוד. דייויס עם אוקפור/AP

* ה-NBA קנסה את סטיב קר ב-25 אלף דולר בעקבות ההתפרצות שלו כלפי השופטים בהפסד גולדן סטייט לסקרמנטו (109:106). כזכור, המאמן נכנס לתחומי המגרש בצעקות על השופט בעקבות עבירה שנשרקה לחובת קוון לוני. הליגה פרסמה את החלטתה בנוגע לעונש והודיעה כי מלבד הקנס הכספי, לא תסבול התנהגות כזו פעם נוספת מצידו של קר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully