וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו מיואש: "בושה איך שבאנו למשחק הזה, אסור שניראה ככה"

6.2.2017 / 23:36

מאמן מכבי אשדוד מאוכזב מאוד אחרי ההפסד למכבי חיפה: "כל אחד צריך להסתכל על עצמו". מנגד, רחימי מאושר ומעביר מסר לטוני מיטשל: "כל עוד הוא יהיה מקצוען, הוא יקבל ממני את הגב שבעולם"

one

מכבי חיפה כדורסל הולכת ומתאוששת מהתקופה החלשה שחוותה בתקופה האחרונה. הירוקים גברו הערב (שני) 59:72 על מכבי אשדוד, וקיבלו עוד משחק מצוין מעוז בלייזר, הישראלי המצטיין של החודש, שבלט עם 15 נקודות ו-12 ריבאונדים."זאת מחוייבות של כולם, אני כל כך גאה באיך שהשחקנים שיחקו, על הביחד שלהם מההתחלה, אני מרגיש שאני חייב להצדיע להם", אמר המאמן המאושר עופר רחימי, שהתייחס בין היתר גם לחסרונו של טוני מיטשל, שלא שיחק בשל העובדה שלא הופיע לאימון בסוף השבוע. "לא היתה לי התלבטות אם לשתף את טוני מיטשל. אני אוהב אותו ומאוד מחובר אליו גם ברמה האישית, אבל יש לי דרישה פשוטה, שהוא יהיה מקצוען וישמור על התנהגות מקצוענית. כל עוד הוא יעשה את זה, הוא יקבל ממני את כל הגב שבעולם".

המאמן המפסיד מאיר טפירו הוסיף: "פשוט בושה איך שבאנו למשחק הזה. כל אחד צריך להסתכל על עצמו ולבוא יותר טוב, כי זה היה משחק מאוד חשוב, ובמקום שנדע לעשות מה שצריך וללחוץ אותם, בייחוד שהם בהרכב חסר, קרה בדיוק ההיפך. למשחק כזה היינו צריכים לבוא אחרת. אני לא מסתכל על אף אחד, אלא רק על עצמנו. אם לא נדע לשחק יותר טוב, נהיה בצרות".

מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה מאיר טפירו. לירון מולדובן
לא רגוע. טפירו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully