וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: מכבי רמת חן שוב ניצחה, אשדוד דולקת בעקבותיה

המוליכה לא התקשתה והביסה את מכבי רעננה 52:93, גם השנייה בטבלה טיילה עם 51:78 על הפועל זכרון/מעגן. א.ס רמת השרון ניצחה 58:88 את בנות הרצליה, 82:86 חשוב להפועל ראשון לציון על אליצור חולון

צ'לסי הופקינס שחקן מכבי רמת חן (ימין) מול אופיר בנט שחקנית בנות הרצליה. עודד קרני, מערכת וואלה! NEWS
עוד משחק טוב. הופקינס/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני

המחזור ה-16 בליגת הנשים בכדורסל יתקיים הערב (שני) וסיפק מספר מפגשים מרתקים. במוקד, שחקניות א.ס רמת השרון להטו בבית מול בנות הרצליה והביסו אותן 58:88. במפגשים הנוספים, הפועל ראשון לציון רשמה ניצחון חשוב במאבי התחתית, 82:86 על אליצור חולון, מוליכת הטבלה, מכבי רמת חן, הביסה את מכבי רעננה 52:93, ומכבי אשדוד לא התקשתה במשחק חוץ מול הפועל זכרון/מעגן והביסה אותה 51:78.


א.ס רמת השרון - בנות הרצליה 58:88

רמת השרון ממשיכה להשתפר, מאז הצטרפותה של סיירה בורדיק, והערב היא סיימה עם דאבל דאבל של 14 נקודות ו-12 כדורים חוזרים בדרך לניצחון גדול של המארחת. מנגד בנת הרצליה נראו כבויות ולא הצליחו להתעלות מול בורדיק הנהדרת. גם ג'סמין תואמס היתה מצוינת עם 18 נקודות. מי שלא היתה בעניינים אצל האורחת היא קישה המפטון, שסיימה עם נקודה אחת בלבד.

הפועל ראשון לציון - אליצור חולון 82:86

ניצחון חשוב לקבוצה מעיר היין אחרי ארבעה הפסדים רצופים. רועי לזר והשחקניות שלו התרחקו מהקו האדום, והמתח בשיאו, שני מחזורים לסיום, כשנמתין לראות מי יהיו הקבוצות בפלייאוף כשהטבלה צפופה כל כך. הערב דווקא שחקניות חולון פתחו טוב יותר, אך הן לא הצליחו לעצור את שיי קלי שסיימה ערב מפלצתי של 30 נקודות, 11 ריבאונדים ושישה אסיסטים.

מכבי רמת חן - מכבי רעננה 52:93

המארחת המשיכה לגלות יכולת מצוינת והערב היא הביסה את הקבוצה החלשה מהשרון שמסתבכת בתחתית הטבלה. מובילת הטבלה עשתה על המגרש ככל העולה על רוחה כאשר חמש שחקניות בקבוצה סיימו בדאבל פיגרס - בריה הולמס עם 18 נקודות, דניאל אדמס 17, צ'לסי הופקינס 16, אליסה בראון עם 16, ודניאל דיאמט עם 11.

הפועל זכרון/מעגן - מכבי בנות אשדוד 78:51

האורחת מאשדוד לא התקשתה הערב מול האחרונה בטבלה. את מירב הנקודות סיפקו בשירה גרייבס שסיפקה יכולת טובה עם 17 נקודות, וקטיה לויצקי עם 13. שי דורון הערב פושר הסתפקה בארבע נקודות בלבד. המארחת נותרה במקום האחרון בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully