וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן ברבע הגמר, גם המבורג ומנשנגלדבאך

האלופה לא שכנעה, אך שער של דוגלאס קוסטה (17) סידר לאנצ'לוטי והבווארים כרטיס לשלב הבא. גידאון יונג (5) ו-ווד (75) כבשו ב-0:2 של המבורג מול קלן, הסייחים חגגו מול גרויתר פירת

גידאון יונג שחקן המבורג (שמאל). רויטרס
גידאון יונג חוגג עם חבריו/רויטרס

שלב שמינית הגמר של הגביע הגרמני יצא לדרך היום (שלישי) עם ארבעה מפגשים. באיירן מינכן לא שכנעה, אך העפילה לשלב הבא. גם בורוסיה מנשנגלדבאך, וולדורף והמבורג.

באיירן מינכן - וולפסבורג 0:1

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי לא שכנעה, אך העפילה לרבע הגמר בזכות שער יקר של דוגלאס קוסטה (17), שירה כדור שטוח וחד מחוץ לרחבה והכניע את קואן קסטלס. האלופה ומחזיקת הגביע העניקה כבוד לפיליפ לאהם, שערך את הופעתו ה-500 במדי המועדון ביום שבת. אולם, גם החגיגה של הקפטן לא הובילה לגרף שיפור ביכולת של הבווארים. הזאבים, שהגיעו אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, המשיכו לפשל באליאנץ ארנה, שם הם לא ניצחו מאז 2002 (19 משחקים). לקראת הסיום מנואל נוייר כיכב עם עצירה נהדרת מול יונס מאלי ומנע הארכה.

המבורג - פ.צ. קלן 0:2

מי היה מאמין, אבל הצפוניים כבר עם שני ניצחונות ברציפות, לא דבר שכיח בכל הנוגע אליהם בשנים האחרונות. המבורג עלתה לרבע גמר הגביע עם ניצחון ביתי שני בארבעה ימים בזכות שערים של גידאון יונג כבר בדקה החמישית ולאחר מכן הוא בישל את השני לבובי ווד בדקה ה-75. הקבוצה של פיטר שטוגר עם הפסד מאכזב אחרי ה-0:1 הביתי מול וולפסבורג בשבת.

משחקים נוספים:

וולדורף - ארמניה בילפלד 1:1 (1:2 בפנדלים)
גרויתר פירת - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:0

עוד בנושא:

דיווח: פיליפ לאהם הודיע להנהלת באיירן מינכן כי יפרוש בתום העונה

דוגלאס קוסטה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שער חשוב. קוסטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully