וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפובאלוב פגע בעינו של השופט והפסיד את מפגש הדיוויס מול בריטניה

הטניסאי, שנולד בישראל ומייצג את קנדה, זעם על היכולת מול אדמונד ושיגר כדור שפגע בפניו של השופט, שהזדקק לטיפול רפואי. הפוגע התנצל: "מתבייש במה שעשיתי, אכזבתי את המדינה". השחקן נקנס ב-7,000 דולר

שופט הטניס במפגש בין בריטניה לקנדה. רויטרס
הזדקק לקרח. שופט המשחק/רויטרס

מפגש הדיוויס בין קנדה לבריטניה סיפק הלילה (בין ראשון לשני) אירוע יוצא דופן, שהוביל להדחתה של קנדה. בשיאה של הדרמה כאשר התוצאה הייתה 2:2 במערכת, קייל אדמונד הבריטי הוליך 3:6, 4:6 ו-1:2 מול דניס שפובאלוב בן ה-17, שנולד בישראל. הקנדי זעם על היכולת הדלה שלו ובמהלך המפגש שיגר את הכדור בתסכול ופגע בפרצופו של השופט, שהזדקק לטיפול רפואי והרבה קרח. השחקן נקנס ב-7,000 דולר.

הטניסאי הקנדי דניס שפואלוב. רויטרס
אכזב את כולם. שפובאלוב/רויטרס

הפגיעה בשופט הובילה לפסילתו המיידית של שפובאלוב והעניקה לבריטניה את הכרטיס לשלב הבא, שם תפגוש את צרפת. "אני מתבייש ואשם במה שעשיתי", הבהיר הקנדי הצעיר והוסיף: "אני מתנצל על מה שעשיתי ומודע היטב שאכזבתי את המדינה והנבחרת הקנדית. אני בטוח שזה לא יחזור על עצמו".

אצל המנצחת, אדמונד נותר המום: "זו הדרך הכי מוזרה לנצח משחק טניס. בחיים שלי לא נתקלתי במקרה כזה. אני המום". לאון סמית', שעומד בראש הנבחרת הבריטית, הוסיף: "אני מרגיש רע עבור דניס, הוא כישרון צעיר ומבטיח. הוא קיבל שיעור חשוב היום, אני ממש מצטער שזה קרה לו".

מלבד בריטניה, ספרד ובלגיה העפילו לשלב רבע הגמר. הספרדים הצליחו לחזור מפיגור 2:1 מול קרואטיה בדרך ל-2:3 מרשים, בעיקר בזכות יכולה טובה של רוברטו באטיסטה אגוט ופבלו קורנה בוסטה. לעומתם, הבלגים הסתדרו ללא דויד גופן והיממו את הגרמנים עם 1:4 מחוץ. סטיב דרסיס גבר על אלכנסדר זברב 6:2, 4:6, 4:6, 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully