וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול באשדוד: "כמה אפשר לשמור על שער נקי ולא לכבוש?

6.2.2017 / 10:34

בקבוצה התאכזבו מההפסד הדרמטי לרעננה: "במקרה אנחנו רק עם 12 שערי זכות ב-21 משחקי ליגה? יש לנו בעיה קשה של כיבוש שערים והדברים גם לא נראים יותר טוב באימונים". דולי מנגה קיבל את כל האישורים ונחת בארץ אחרי חצות

דולי מנגה שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
ייכלל בסגל לבני יהודה. דולי מנגה/לירון מולדובן

חלוץ מ.ס. אשדוד דולי מנגה שב הלילה אחר חצות לישראל. מנגה שהוחזר לבלגיה בשבוע שעבר אחרי ששב לארץ מבריסל שם חידש את דרכונו ולא ניתן לו להיכנס ארצה, קיבל את כל האישורים ממשרד הפנים, הכלכלה והתמ"ת וכעת יש לו גם אשרת שהייה וגם אשרת עבודה. מנגה צפוי להיכלל בסגל למשחק הגביע מול בני יהודה ביום רביעי.

באשדוד מבכים גם הבוקר את ההפסד אמש להפועל רעננה (1:0). בקבוצה התקשו להירגע מכמות ההחמצות של הקבוצה. "במקרה אנחנו רק עם 12 שערי זכות ב-21 משחקי ליגה?", שאלו הבוקר במועדון. "יש לנו בעיה קשה של כיבוש שערים והדברים גם לא נראים יותר טוב באימונים. אם בעבר לא היינו מגיעים למצבים, אז לפחות עכשיו אנחנו מגיעים להרבה מצבים במשחקים, אבל מה זה שווה אם לא בועטים למסגרת? כמה אפשר לשמור על שער נקי ולא לכבוש מהצד השני?".

בקבוצה גם יבחנו את מה שקרה אתמול ברבע השעה האחרונה. "השחקנים הפסיקו לשחק והשאלה היא אם מדובר בבעיה של כושר גופני או שזה משהו בראש?", אמרו במועדון. "האם יש בעיה בכושר שלהם או שפשוט היתה נפילה מנטלית גדולה החל מהדקה ה-75?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully