וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגו ברוס: "היו כמה שחקנים שלא הצטרפו אלינו, עכשיו אולי הם מתחרטים"

מאמן נבחרת קמרון חגג את הזכייה באליפות אפריקה ועקץ את הנעדרים אחרי ה-1:2 הדרמטי מול מצרים. בסוגוג נבחר לשחקן המצטיין, הקטור קופר: "לא רוצה להגיד שאני מתרגל להפסיד בגמרים"

הוגו ברוס מאמן נבחרת קמרון. רויטרס
איזה סיפור. הוגו ברוס/רויטרס

למרות סגל חסר במיוחד, נבחרת קמרון הפתיעה את כולם כשזכתה אמש (ראשון) באליפות אפריקה בפעם החמישית בתולדותיה ולראשונה מאז 2002 אחרי 1:2 דרמטי על מצרים. הפרעונים עלו ראשונים ליתרון משער של מוחמד אלנני שחקנה של ארסנל, אבל הבלם ניקולא אנקולו נגח את השוויון בדקה ה-59 וחלוץ בשיקטאש ונסן אבובקאר הקפיץ וירה מהאוויר אל הרשת בדקה ה-88.

נבחרת קמרון עם גביע אפריקה 2017. רויטרס
אכן אריות בלתי ניתנים להכנעה. נבחרת קמרון חוגגת/רויטרס

הוגו ברוס, המאמן הבלגי שראה כי התפקיד בנבחרת קמרון פנוי, הגיש מועמדות באינטרנט וקיבל את המשרה, התגאה בסיום: "אני מאמן כבר 29 שנה ומעולם לא הייתה לי קבוצה כזו. זו נבחרת של 23 חברים. היו כמה שחקנים שלא הצטרפו אלינו, אני חושב שעכשיו הם אולי מתחרטים על כך. אנחנו מאושרים, אבל זה עדיין לא המוצר הסופי. אנחנו עדיין יכולים להשתפר".

הקטור קופר, מאמן נבחרת מצרים שהפסיד בגמר שישי ולא זכה בתואר מאז 1999, הודה: "לקמרון הגיע לנצח. יש לי צער רב על השחקנים שלי, אבל זה כנראה היה יותר מדי עבורם. הם היו עייפים מדי. באשר אליי, להפסיד עוד גמר - אני לא רוצה להגיד שאני מתחיל להתרגל לזה".

מאוחר יותר, הודיעה ההתאחדות האפריקאית כי כריסטיאן בסוגונג נבחר לשחקן המצטיין. הקשר שהרשים עבור האלופה וכבש בחצי הגמר, הפך לקמרוני הראשון שזוכה בתואר מאז ריגבור סונג, ב-2002.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

סמואל אטו מאושר מהזכייה של נבחרתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully