וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: איינטרכט פרנקפורט ניצחה 0:2 את דרמשטאדט

פנדל של מאקוטו האסבה ושער של אנטה רביץ' החזירו את הנשרים אל המקום השלישי בליגה, על חשבון דורטמונד. מוקדם יותר הצליחה אוגסבורג לחזור מפיגור ל-2:3 דרמטי במיוחד מול ורדר ברמן

יונתן שמיד שחקן אוגסבורג. GettyImages
שמיד חוגג/GettyImages

המחזור ה-19 בבונדסליגה יושלם היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון מבין השניים הצליחה אוגסבורג לבצע מהפך ולנצח 2:3 את ורדר ברמן. במשחק השני הצליחה איינטרכט פרנקפורט לנצח 0:2 את דרמשאדט.

איינטרכט פרנקפורט - דרמשטאדט 0:2

הנשרים השיגו ניצחון שהעלה אותם במקום השלישי, הקבוצה של טורסטן פרינגס נותרה אחרונה עם 9 נקודות בלבד ונראה שהיא זקוקה לנס כדי להישאר בליגה.

בדקה ה-73 קיבלה פרנקפורט פנדל אחרי שאלכסנדר מילושביץ' ביצע עבירה ברחבה. מאקוטו האסבה הוותיק בעט את הפנדל מדויק וקבע 0:1. בדקה ה-84 כבשה המארחת את השני. אלכס מאייר עבר את השומר שלו ואת השוער, אבל הסתבך בזווית קשה. הוא מצא את אנטה רביץ', שבעט מקרוב פנימה, 0:2.

אוגסבורג - ורדר ברמן 2:3

הירוקים ממשיכים להסתבך. ורדר ברמן ספגה הפסד עשירי העונה ונותרה עם 17 נקודות בלבד, אחת מעל המבורג שבמקום ממנו הולכים למבחנים ושתיים יותר מאינגולשטאדט שנמצאת במקום ממנו יורדים לבונדסליגה השנייה. אוגסבורג השיגה ניצחון דרמטי וחשוב מאוד ששיפר את מאזנה ל-22 נקודות.

ברמן עלתה ליתרון בדקה ה-26. רוברט באואר הוריד לתיאו גברה סלאסי, שבעט מקרוב פנימה. המארחת איזנה בדקה ה-28. ראול בובאדיז'ה הכניס כדור עומק מדהים עם קפיצה ובעקב ליונתן שמיד שלא התקשה לבעוט פנימה, 1:1. מקס קרוזה החזיר את היתרון לברמן בדקה ה-65. סרג' גנאברי הוכשל ברחבה וקרוזה בעט פנדל מוצלח וקבע 1:2 לאורחת. אוגסבורג השוותה בדקה ה-79. פול ורהאג הגביה מימין ויא-צ'אול קו בעט מקרוב את ה-2:2. המהפך הושלם בדקה ה-94 אחרי שקו הכניס כדור עומק לבובאדיז'ה, שגבר על השומר שלו ובעט פנימה, 2:3 אוגסבורג.

שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים. GettyImages
שחקני פרנקפורט חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully