וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: חמד כבש בדקה ה-97, ברייטון חילצה 3:3 מברנטפורד

החלוץ נכנס בדקה ה-71 בפיגור 2:0 ונגח את השוויון אחרי שברנטפורד כבשה בדקה ה-93. דיווח: טיאנג'ין הציעה 3 מיליון יורו עבור כיאל, שלא שותף. ניצחונות לביטון, רפאלוב ורוני לוי

שחקן ברייטון תומר חמד. GettyImages
איזה ווינר. חמד נוגח את השוויון הדרמטי/GettyImages

תומר חמד הפך לגיבור הערב (ראשון) של ברייטון, כשכבש שער שוויון בדקה ה-97 (!) ב-3:3 בחוץ מול ברטנפורד. השחפים הצליחו לחזור מפיגור של 2:0 בזכות שני שערים מהירים של מארצ' ודאפי, אבל קונסטנטין קרשבאומר האוסטרי כבש שער בדקה ה-93. חמד נכנס מהספסל בדקה ה-71 וממש לפני שריקת הסיום נגח פנימה וסידר נקודה לקבוצתו, שפספסה הזדמנות לחזור למקום הראשון. בירם כיאל לא שותף.

עוד לפני המפגש, באנגליה מדווחים כי טיאנג'ין קואנג'יאן הסינית, אותה מאמן פאביו קנבארו, הציעה 3 מיליון יורו עבור כיאל. הקבוצה הסינית, שכבר צרפה את אקסל ויטסל ואלשנדרה פאטו, מעוניינת בכיאל כאשר ברייטון שוקלת את ההצעה ועשוייה לשחרר את הקשר, שחתם לאחרונה על הארכת חוזה עד 2019, תמורת הסכום הנכון.

ניר ביטון עם מוסא דמבלה שחקני סלטיק. GettyImages
חלק מהחגיגה. ניר ביטון עם מוסא דמבלה/GettyImages

* ניר ביטון השלים היום (ראשון) 90 דקות במדי סלטיק, שהמשיכה את הדהירה בליגה הסקוטית גם במחזור ה-24. האלופה גברה 2:5 על סט ג'ונסון והיא עם יתרון של 27 נקודות בפסגה, ניצחון 23 העונה והיא עדיין לא מנוצחת בליגה. ליאם הנדרסון (6), מוסא דמבלה (61 בפנדל, 75 ו-85) וסקוט סינקלייר (81) כבשו, בעוד קית' ווטסון (31), דייויד וורספון (43) הרשיתו עבור המארחת.

* ליאור רפאלוב שיחק 81 דקות בהרכב קלאב ברוז', שפתחה שוב פער שלוש נקודות בפסגה על פני אנדרלכט בזכות ניצחון ביתי 0:1 על שרלרואה. ילה פוסן הכריע בדקה ה-72 אחרי הכנה של המחליף הברזילאי ווסלי.

* רמי גרשון שיחק 90 דקות ב-1:1 הדרמטי של גנט בחוץ מול זולטה וארחם. יויה קובו היפני העלה את גנט ליתרון עם פנדל בדקה ה-69, אבל המחליף הדני הנריק דלסגור השווה בדקה ה-89 עבור המדורגת שלישית בליגה הבלגית. גנט חמישית עם 40 נקודות ובפיגור 12 מהפסגה. קני סייף ואופיר דוידזאדה לא נכללו בסגל.

* אנורתוזיס פמגוסטה, קבוצתו של רוני לוי, עלתה למקום השישי המוליך לפלייאוף העליון בליגה הקפריסאית, בזכות ניצחון ביתי 0:3 על אנייניסי דריניה המדורגת אחרונה. רובן ראיוס, אקס מכבי חיפה, חזר מפציעה וכבש את השער השלישי בדקה ה-87.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ניר ביטון (משמאל) עם ליאם הנדרסון שחקני סלטיק. GettyImages
ומעוד אחת. ניר ביטון עם ליאם הנדרסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully