וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר לדיוויד בלאט: הפסד חמישי ברציפות לדרושאקפה בכל המסגרות

הישראלי ושחקניו נכנעו 76:70 לבאנביט, אחרי שכבר פיגרו ב-17 הפרש, וביום שישי יארחו את פנרבחצ'ה בניסיון להתאושש. לפני מכבי תל אביב: באסקוניה חזרה לנצח, גברה 82:91 על אנדורה

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
מה יהיה? בלאט/GettyImages

משהו רע מאוד עובר על דרושאפקה. הקבוצה של דיוויד בלאט רשמה הערב (ראשון) הפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות, כשנכנעה 76:70 לבאנביט לאחר שכבר פיגרה ב-17 הפרש במסגרת המחזור ה-17 בטורקיה, ומאזנה במסגרת הליגה עומד כעת על 6:11. ביום שישי תקווה דרושאפקה להתאושש, כשתארח את פנרבחצ'ה לדרבי לוהט ביורוליג. בראדלי וונאמייקר קלע 20 למפסידה.

* מכבי תל אביב חזרה להפסיד ביורוליג, אחרי ה-90:75 מול באמברג במחזור האחרון במפעל. היא תנסה לשפר עמדות במשחק הקרוב שלה במפעל מול באסקוניה הספרדית, שתגיע למשחק בכושר טוב אחרי שניצחה הערב (ראשון) 82:91 בחוץ את אנדורה במסגרת הליגה וחזרה למסלול הניצחונות לאחר שני הפסדים רצופים בליגה הספרדית וביורוליג. שיין לארקין הוביל את המנצחת עם 21 נקודות, תשעה אסיסטים וארבעה ריבאונדים, גם אנדריאה ברניאני סיים עם 21. מנגד, את קלעי אנדורה הוליך גיאורגי שרמאדיני, שסיים עם 25 נקודות ושמונה ריבאונדים.

* ברצלונה ספגה הפסד שישי בשמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, הפעם כשספגה 76:68 מבילבאו. אלכס מומברו קלע 17, אלכסנדר וזנקוב סיים עם 20 בצד השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully