וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב מתכוננת לשלב הבתים בגביע האיגוד. פומרנץ: "כיף גדול"

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לפתיחת הקמפיין בשלב הבתים של גביע האיגוד האירופי, המאמן דראגן ג'וקיץ': "הבטחתי לשחקנים של שנהנה". דבדה: "יש התרגשות בפנים שזה סוף סוף מגיע"

יותם רונן

מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב בכדוריד לפתיחת הקמפיין בשלב הבתים של גביע האיגוד האירופי - EHF Cup התקיימה היום (ראשון). מכבי תל אביב תשחק בבית בן ארבע קבוצות יחד עם מגדבורג הגרמנית, קולדינג קופנהאגן מדנמרק וטטבאניה ההונגרית.

הקבוצה תפתח את משחקיה ביום רביעי הקרוב ב-21:30 שעון ישראל בהונגריה מול טטבאניה, כאשר המשחקים הביתיים יתקיימו בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב (אולם הדרייב-אין). בשבת, 18 בפברואר, ב-13:45 יתקיים משחק הבית הראשון מול קולדינג קופנהאגן ושבועיים לאחר מכן, ב-4 במארס, תגיע לישראל מגדבורג, לשעבר אלופת אירופה ואחת הקבוצות החזקות ביבשת. במכבי תל אביב משקיעים מאמץ רב בגיוס הקהל למשחקים, כאשר כרטיסים נמכרים במשרד הכרטיסים "לאן". המועדון הזמין מחלקות נוער מקבוצות בפריפריה, בצפון הארץ ובדרומה ויארח אותם במשחקי הבית.

יו"ר מכבי תל אביב, אייל פרולינגר, אמר: "ההשתתפות באירופה היא עוד שלב בשרשרת ההתפתחות שלנו כמועדון.
השלב הראשון היה להשתלב בצמרת ולקחת את כל התארים, הצלחנו בו ואנחנו עדיין ממשיכים במטרה הזאת".

מאמן מכבי תל אביב, הסרבי דראגן ג'וקיץ', הוא בעל ניסיון רב באירופה ושמח עבור חובבי הכדוריד בארץ שהמפעל הזה מגיע לישראל: "הבטחתי לשחקנים שלי שנהנה במשחקים כי זה מגיע לנו, עשינו משהו היסטורי לכדוריד הישראלי. בששת המשחקים הקרובים באירופה נוכל להראות מי אנחנו ושאפשר לשחק ברמה הזאת באירופה".

על טטבאניה, היריבה הקרובה, אמר המאמן: "לפני כמה שנים אימנתי בהונגריה, והמאמן של טטאבניה היה שחקן שלי שהבאתי מסרביה. יש להם שאיפות גבוהות מאוד, הם החתימו עשרה שחקנים חדשים, ששלושה מהם שיחקו באליפות העולם שהסתיימה עכשיו בצרפת. הם מדורגים כעת במקום השלישי בליגה, זו יריבה רצינית ואנחנו אנדרדוג מול הקבוצה הזאת. יש הבדל עצום בין הכדוריד ההונגרי לישראלי, התקציבים והשחקנים שלהם הרבה יותר משמעותיים מאשר אצלנו. אולי נוכל עם סגנון משחק שונה להפתיע אותם. אירופה מכירה את מכבי ת"א ומעריכה את ההישג שלנו".

שחקני מכבי תל אביב חן פומרנץ, עומר דבדה עם המאמן דרגן דוקיץ'. יותם רונן
ההתרגשות באוויר. פומרנץ, דבדה וג'וקיץ'/יותם רונן

על הקבוצה החזקה בבית אמר ג'וקיץ': "מגדבורג זו הקצפת של הבית שלנו. אלופת אירופה לשעבר, 7-8 שחקנים ששיחקו באליפות העולם האחרונה. יש להם כ"כ הרבה שחקנים איכותיים. הם לא רק פייבוריטים בבית שלנו אלא בכל התחרות".

הקפטן עומר דבדה: "יש התרגשות בפנים שזה סוף סוף מגיע. עבדנו כ"כ קשה מתחילת העונה הזאת כדי להיות כאן. חשוב לי לקרוא לכל אוהדי הכדוריד בארץ שיבואו להיכל קבוצת שלמה וייהנו מקבוצות שהם טופ עולמי. מהצד שלנו, השחקנים והצוות המקצועי, ההכנה שלנו תהיה מקסימלית. נעשה הכול ולא נבוא לשמש תפאורה. נלחם וננסה להציג את הכדוריד הכי טוב שאנחנו יכולים. הרצון שלנו הוא להראות שמכבי ת"א היא חלק מאירופה".

חן פומרנץ, ששיחק תשע עונות באירופה, שבע בבונדסליגה ושנתיים בשוויץ והגיע לפיינל פור של המפעל זה: "עשינו דרך יפה מאוד העונה גם בליגה הישראלית וגם במפעל האירופי, עברנו תהליך של מעבר למקצוענות וזה מתבטא בהישגים בכל הגזרות. כיף גדול להיות חלק מהמהלך הזה, להביא את התחרות האירופית השנייה בחשיבותה לתל אביב זה הישג גדול לספורט הישראלי. אנחנו צריכים לשמור על הביתיות שלנו בשלושת המשחקים ואח"כ להסתכל הלאה. כל העיניים של אירופה נשואות למשחקים האלה, את זה אני יכול להגיד מהניסיון שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully