וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הבוררות של גוטליב תחל ברביעי, כבירי יוכרז כפושט רגל?

עו"ד תגר עמיאל מונה לבורר בתיק של הבלם נגד המועדון וקבע את תחילת הדיונים לרביעי ב-14:30. ביהמ"ש הורה לבעלים לשעבר להעביר את 868 אלף השקלים שהוא חייב בעקבות רכישת שוינפלד

עו"ד תגר עמיאל מונה היום (ראשון) לבורר בתיק הבוררות של אדי גוטליב נגד הפועל תל אביב וקבע דיון דחוף בתיק. הדיון נקבע ליום רביעי הקרוב בשעה 14:30, כאשר גוטליב ומנכ"ל המועדון התבקשו להתייצב אישית לדיון. גוטליב גם התבקש להעביר להפועל תל אביב את כל המסמכים שהגיש למוסר לבוררות עד מחר, והקבוצה תגיש את תגובתה עד יום שלישי ב-17:00.

האם אמיר כבירי יוכרז כפושט רגל? ביום חמישי האחרון הגיש בא כוחם של חברת מטאור, עו"ד תומר אברהמי, לנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב איתן אורנשטיין בקשה להתרת פשיטת רגל נגד בעלי הפועל תל אביב לשעבר.

כזכור, כבירי היה ערב אישית לצ'קים שנתנה הפועל תל אביב למכבי נתניה כנגד מכירתו של ארון שוינפלד. הצ'קים הללו נוכו על ידי יושב הראש דאז דורון אוסידון בחברת האבטחה מטאור. הסכום שנותר מהעסקה הוא כ-868 אלף שקלים שנתבעו על ידי חברת מטאור מכבירי עצמו. כמו כן, נפתח תיק נגדו גם בהוצאה לפועל.

בחודש דצמבר חשפנו: תיק בהוצאה לפועל נפתח נגד אמיר כבירי

הבעלים של הפועל תל אביב אמיר כבירי. ניב אהרונסון
הולך ומסתבך. כבירי/ניב אהרונסון

היום (ראשון) נעתר השופט אורנשטיין לבקשת ההתראה וחייב את הבעלים לשעבר של הפועל תל אביב להעביר את 868 אלף השקלים בתוך שבעה ימים. אם לא יעשה כך, יוגדר כבירי כפושט רגל. חשוב לציין כי נגד יש צווי עיקול על החשבון ואפילו על מכוניתו הפרטית שנתפסה בימים האחרונים. על פי סביבתו, כבירי שוהה בחוץ לארץ ואמור לחזור לישראל בימים הקרובים.

נציג חברת מטאור עו"ד תומר אברהמי מסר בתגובה: "כולי תקווה שכבירי ישלם את חובותיו, אולם את מה שיש לנו להגיד בנושא נגיד בבית המשפט".

עורך הדין אילון עישר, המייצג את אמיר כבירי, הגיב: "אמיר כבירי יעמוד בכול התחייבויותיו כפי שהיה עד כה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מקווה שכבירי ישלם את חובו". אברהמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully