וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "ג'ורדי אמר שעזיבה לא מתאימה ופה זה נגמר מבחינתי"

4.2.2017 / 23:20

חלוץ מכבי תל אביב שבר שתיקה והתייחס לסערת המגעים עם קלאב ברוז': "לא פרסמתי פוסט באינסטגרם בניגוד לאחרים. הסתדרתי עם ארבלדזה". קרויף: "לא יהיה הוגן להכניס למערכת מאמן חדש"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב פתחה הערב (שבת) את מאבק האליפות בזכות 0:1 יקר על הפועל באר שבע, במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. הצהובים הצליחו לצמק את הפער מהפסגה לחמש נקודות בזכות משחק הגנה יעיל ושער חשוב של וידאר קיארטנסון, שהמשיך את הכושר ההבקעה עם שער 15 בכול המסגרות.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל באר שבע 0:1

לפני המשחק - שרן ייני ושחקני מכבי תל אביב מגיעים לבלומפילד/ברני ארדוב

ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "אני לא חושב שזה הניצחון הכי חשוב שלנו, כל משחק חשוב וכל ניצחון הוא ניצחון. הליגה היא מרתון והתוצאה הבאה תמיד הכי חשובה. אנחנו בודקים מה עשינו טוב ולא טוב ומתרכזים הלאה. אני חושב שהיינו הקבוצה הטובה יותר היום, היה לנו מצב לעשות 0:2 ולא עשינו את זה ובהמשך סבלנו. במחצית השנייה השחקנים התעייפו וזו לא הייתה מכבי שרצינו לראות, אבל הראנו אופי ומלחמה על כל כדור. אבל אני לא חושב שנתנו להם להגיע למצב. כמובן שאנחנו שמחים משלוש הנקודות, אבל אם לא נגיע בגישה טובה עוד יותר למשחק הבא, כל זה לא משנה".

המנהל הספורטיבי הוסיף בנוגע למאבק האליפות: "זה היה משחק על שש נקודות וכמובן שאנחנו שמחים שהפער ירד לחמש. עם הסגל שיש לנו היום, אני מאמין שבשבועות הקרובים נלך ונשתפר. יהיו לנו עוד אנרגיות ועוד שחקנים טריים וצריך לשים לב שאנחנו משלבים את כולם כמו שצריך".

"ההווה של מכבי תל אביב חשוב, אבל העתיד הכי חשוב וצריך להשתפר כל הזמן והעתיד שלנו מתישהו יכלול כמובן מאמן חדש. אני לא חושב שזה יהיה הוגן להכניס למערכת מאמן חדש בשלב זה, כשאנחנו משחקים מול יריבות לצמרת. ננסה למצוא את הדרך הנכונה. מאמן זה חשוב, אבל בסוף הכול תלוי בגישה של השחקנים. היינו צריכים לסיים את בניית הסגל ואני שמח שעשינו את זה. כשנרגיש שזה הרגע הנכון, נעשה את השינוי ונביא מאמן ואני אהיה קרוב אליו ואעזור לו. מיטש גולדהאר תמיד רוצה להמשיך לבנות ולשפר את הרמה, הוא מסתכל על התמונה הגדולה", סיכם קרויף בנוגע לסוגיית המאמן.

קרויף הוסיף בנושא: "להביא מאמן לפני באר שבע ועכשיו, לפני משחקים קשים מול מכבי פתח תקוה בגביע ובליגה, זו לא ההחלטה הנכונה. המאמן צריך זמן כדי להכיר את היריבות שלו. אני מאוד מרוצה מהסגל שיש לנו כרגע ואני מאמין שאנחנו בעלייה. אני חושב שבשנים האחרונות עשינו עבודה טובה עם המאמנים וזו רק שאלה של למצוא את הרגע הנכון. אנחנו יודעים כבר זמן מה את מי ואת מה אנחנו רוצים כמאמן, השאלה היא התזמון".

עוד אמר קרויף: "היה מאוד חשוב לכבוש ראשונים. ברור שאנחנו רוצים לשחק טוב, אבל התוצאה הייתה מה שבאמת חשוב היום וכולנו הבנו את זה. היינו צריכים להחליט במחצית השנייה, כשהתעייפנו, אם להכניס שחקנים להתקפה או להכניס כאלה שיייצרו חומה והחלטנו לייצר הפעם את החומה ולחסום את השער".

על סוגיית טל בן חיים הבלם: "מעולם לא הצעתי אף שחקן למועדון אחר, אני לא יודע מאיפה החדשות האלה הגיעו. זה סיפור שמישהו כתב, לא דיברתי עם הפועל. טל החליט שהוא רוצה להישאר ולהילחם על הדקות שלו ואמרתי לו שהוא יצטרך לעבוד קשה בשביל זה. היום ההחלטה שלו השתלמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חגיגה אחרי תשע דקות/ברני ארדוב

טל בן חיים החלוץ התראיין לאחר המשחק, זאת בתום כמעט שנה בה לא התייצב מול המצלמות: "הסיטואציה שהייתה בשבועיים האחרונים הביאה אותי למצב שאני חייב לדבר בו, אחרי עשרה חודשים. חשוב לי לבוא, לעמוד מול המצלמה ולהגיד שבניגוד לכל הפרסומים, זה רחוק מלהיות עונש להיות שחקן של מכבי תל אביב. אני עשר שנים בליגה, אף פעם לא היו לי מקורבים וכל מי שמדבר בשמי יכול לעשות את זה, אבל רק כשאני מדבר זה יכול להגיד משהו על העתיד שלי. אני שמח במכבי תל אביב, טוב לי פה וזו התקופה הכי יפה בקריירה שלי ואמרתי את זה בכל ראיון בשלוש השנים וחצי שלי פה. אני שמח שנשארתי, גם אם לא יאמינו לי. אין לי שום כעס על ג'ורדי קרויף, מיטש גולדהאר או מקבלי ההחלטות".

החלוץ הוסיף בנוגע למגעים עם קלאב ברוז': "קיבלתי הצעה ממועדון ברמה מאוד גבוהה ואם הייתי עוזב, מכבי תל אביב הייתה מקבלת הכנסה כלכלית יפה. זו אחת המטרות שהיו למועדון כשקנו אותי מהפועל תל אביב. לא הפעלתי לחץ על ג'ורדי, לא ביימתי פציעה. היום יש GPS, רואים מי רץ ומי לא והמשחק נגד מכבי חיפה רק הראה כמה אני רוצה לשחק וחלון ההעברות עוד היה פתוח שם. אני מחויב מאוד לקבוצה, עליתי היום עם פציעה. עבר עליי חודש לא קל, לא אופטימלי לשחקן כדורגל, לא ישנתי טוב והראש שלי היה טרוד בהרבה דברים שלא קשורים לכדורגל. אשמח להיות פה עוד הרבה שנים אם הסיטואציה תהיה כזו והדבר היחיד שמעניין אותי עד סוף העונה זה להחזיר את האליפות והגביע ובקיץ התעסק במה שקורה בקיץ. ג'ורדי אמר לי שכרגע עזיבה לא מתאימה לקבוצה ופה זה נגמר מבחינתי. הוא היה מספיק הגון.

לא באתי לאף כלי תקשורת ולא פרסמתי פוסט באינסטגרם בניגוד לשחקנים אחרים. באתי לכל אימון וכל הדיבורים הם שטויות. אני לא מרגיש שמחפשים אותי, זו פשוט העבודה שלכם, להתעסק בכל השטויות האלה וזה בסדר גמור. לא צריך להתעסק היום בטל בן חיים, אלא במכבי תל אביב שניצחה משחק. הקהל נתן תצוגה מדהימה. אני חושב שהיו לנו משחקים יותר טובים, אבל יצאנו בהם עם תיקו או הפסד. חשוב שניצחנו וחזרנו למאבק האליפות, כולם נתנו מעל ומעבר וזה מגיע לנו. החלום הכי גדול שלי זה לראות את אשתי והילדים שמחים כל בוקר, אבל אין ספק שאירופה זו מטרה שהצבתי לעצמי מאז שהתחלתי לשחק כדורגל. אעשה את זה כשזה יתאים לכל הצדדים".

על היחסים עם הגאורגי: "שוטה ארבלדזה לקח החלטה לא לתת לי לפתוח במשחק הקודם. אם היינו מנצחים הוא היה גדול ובגלל שלא ניצחנו, הוא הפך ל"איש הרע". הסתדרתי איתו טוב מאוד, הוא היה בחור נהדר וכאב לי שהוא הלך, אבל לפעמים זה קורה בקבוצות כדורגל. ברור שאשמח אם ג'ורדי יאמן עד סוף העונה. הוא מביא תוצאות ונראה לי שהוא מאמן יותר טוב מג'נרל מנג'ר, אז עדיף שהוא יישאר. במחצית הראשונה שיחקנו מצוין ובמחצית השנייה המומנטום עבר אליהם. במשחק הקודם היה בדיוק הפוך והמשחק הלך לכיוון שלהם. שתי הקבוצות מצוינות ונילחם ראש בראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully