וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טוני מיטשל לא הופיע לאימון בשבת

4.2.2017 / 22:21

הסנטר של הירוקים (24, 2.03) איחר לאימון בשישי, ולאחר ששמע כי יצטרך להזמין את הקבוצה לארוחה, עזב את רוממה ולא הופיע לאימון ביום שלאחר מכן. מתחילת העונה ביצע מספר עבירות משמעת

טוני מיטשל שחקן מכבי חיפה (ימין) מול דרל וויליאמס שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ברדק. מיטשל/ברני ארדוב

הסנטר טוני מיטשל לא הגיע הערב (שבת) לאימון מכבי חיפה אחרי שגם אמש עזב את אימון הקבוצה ללא אישור, כך נודע לוואלה! ספורט. מיטשל, שמתחילת העונה רשם מספר עבירות משמעת, איחר לפתיחת האימון אתמול, ובמהלכו נאמר לו כי יצטרך להזמין את הקבוצה לארוחה בשל האיחור. לאחר זמן קצר עזב את האימון, והערב לא התייצב לאימון הקבוצה. ממכבי חיפה בחרו שלא להגיב לידיעה.

מיטשל (24, 2.03) הוא אחד השחקנים בעלי הרזומה המעניין ביותר שנחתו בארץ בקיץ האחרון, כשהיה נחשב לאחד משחקני המכללות המעניינים בשנים האחרונות, ואף נבחר בדראפט ושיחק עונה אחת לא מוצלחת במדי דטרויט פיסטונס. בחיפה ידעו כי מלבד היכולות על הפרקט הם צפויים לעמוד מול שחקן צעיר עם נטייה להסתבך, ומתעסקים בהתנהלות שלו לא מעט. בצד המקצועי רושם מיטשל עונה די בינונית, ב-17 משחקים רשם עד כה 10.7 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-1.1 חסימות למשחק.

עדיין לא ידוע האם מיטשל יעמוד לרשותו של המאמן עופר רחימי לקראת המשחק החשוב נגד מכבי אשדוד/באר טוביה ביום שני הקרוב. חיפה מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, לעירוני נהריה בחוץ והפועל חולון בבית, כשהם מדורגים במקום התשיעי בטבלה במאזן של שבעה ניצחונות מול עשרה הפסדים. במועדון יודעים שאם לא יתחילו בקרוב לייצר רצף של ניצחונות, הם עלולים לפספס את הפלייאוף, שנמצא מהם נכון לעכשיו במרחק של משחק אחד בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully