וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: טל פליקר זכה בזהב בפורטוגל, ארד לנועה מינצקר בסופיה

4.2.2017 / 17:50

הג'ודוקא ניצח חמישה קרבות במשקל עד 66 ק"ג, בתחרות מהסבב האולימפי המהווה הכנה לטורניר הגרנד סלאם שייערך בפריס. מינצקר (עד 48 ק"ג) השיגה שלושה ניצחונות בתחרות אירופה הפתוחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דהר לזהב. טל פליקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הג'ודוקא טל פליקר זכה הערב (שבת) במדליית הזהב בטורניר הג'ודו הראשון לשנת 2017 שנערך בסוף השבוע בפורטוגל. מדובר בטורניר גביע אירופה מהסבב האולימפי, המהווה הכנה לטורניר הגרנד סלאם שייערך בפריס.

מספר ג'ודאים מישראל יתחרו במשקלים השונים כאשר הערב, כאמור, זכה פליקר בזהב במשקל עד 66 ק"ג. תחילה הוא ניצח בווזארי את דויד רייס הפורטוגלי, לאחר מכן עם שני ווזארי את תומאס ליסנס הבלגי וגם את הצרפתי דויד לרוז, כאשר בחצי הגמר ביצע איפון על גבורג חצ'טריאן האוקראיני ובגמר ניצח באיפון את קיליאן לה בלוך הצרפתי. באותו המשקל ממש סיים הג'ודוקא ברוך שמאילוב במקום החמישי ולא הצליח להשיג מדליה בקרב על הארד.

מאמן הנבחרת אורן סמדג'ה אמר: "הנבחרת מתחילה את סבב התחרויות בלי הספורטאים האולימפיים - אורי ששון, שגיא מוקי וגולן פולק - שהתחילו להתאמן אמנם אבל מיועדים להתחרות לאחר אליפות אירופה. המטרה היא להחזיר את האולימפיים לאט לאט ובטוח, ולהמשיך להתאמן בעומסים קלים כדי לשמור אותם למחצית השנייה של השנה".

אצל הנשים, מדליית ארד ומקום שלישי לספורטאית הנבחרת נועה מינצקר הצעירה, בתחרות אירופה הפתוחה בסופיה במשקל עד 48 ק"ג. מינצקר סיימה במאזן של שלושה ניצחונות והפסד. שירה ראשוני (48 ק"ג) סיימה חמישית לאחר שלא עלתה לקרב על הארד עקב פציעה קלה. ראשוני תשתתף בשבת הבאה בטורניר היוקרתי בפריס.

גם אריאל בצלאל (52 ק"ג) סיימה חמישית לאחר הפסד על הארד לדיסטריה קרסניקי מקוסבו. מדליסטית הארד מאליפות אירופה לבוגרות ב-2015, תמנע נלסון לוי, סיימה את יום הקרבות שלה (עד 57 ק"ג) במקום השביעי לאחר ניצחון ושני הפסדים. חברתה לנבחרת וסגנית אלופת אירופה עד גיל 23 ב-2016, עדי גרוסמן, הודחה מהתחרות כבר בקרב הראשון לאחר הפסד ליריבה גרמנית. במשקל עד 63 ק"ג סיימה ענבל שמש במקום השביעי לאחר שני ניצחונות ושני הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully