וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי חגגה, אנטוניו קונטה: "המשחק הקודם נגד ארסנל שינה הכול"

הבלוז עשו צעד משמעותי לאליפות עם 1:3 על ארסנל, אף אחד לא שכח את התבוסה בסיבוב הקודם: "אנחנו קבוצה אחרת". ונגר המתוסכל: "השער הראשון שלהם נכבש אחרי עבירה ברורה"

1:3 מרשים על ארסנל, העניק היום (שבת) לצ'לסי יתרון של 12 נקודות בפסגת הפרמיירליג והיווה צעד משמעותי בדרך לזכייה באליפות, השישית בהיסטוריה של המועדון.

הניצחון הזה היווה מעין סגירת מעגל עבור צ'לסי ואנטוניו קונטה. בסיבוב הקודם הם הובסו 3:0 על ידי התותחנים ואז אף אחד לא הימר על יתרון כל כך משמעותי שלהם בפסגה בתחילת פברואר. אותה תבוסה הביאה לשינוי מערך על ידי המאמן האיטלקי והשאר היסטוריה: 18 משחקים בהם הבלוז צברו 16 ניצחונות, תיקו והפסד.

זה היה הניצחון התשיעי ברציפות של צ'לסי בבית והיא עשתה את זה בהפרש שערים 4:27. זה גם היה המשחק ה-12 ברציפות בו היא כובשת לפחות שער ביתי אחד נגד התותחנים - המאזן הטוב ביותר של קבוצת פרמיירליג.

אנטוניו קונטה סיפר ערב המשחק שאותו 3:0 נגד ארסנל לא מש מזכרונו, והיום חגג באקסטזה כל שער. בסיום הוא שמר על פאסון ואמר: "היה לנו משחק טוב, עם הרבה אינטנסיביות וסדר. הגיע לנו לנצח ואני מאוד מרוצה מהשחקנים. אחרי התבוסה לארסנל הכול השתנה, היום אנחנו קבוצה אחרת. אי אפשר להשוות".

גארי קייהיל אמר: "פנטסטי. בכדורגל יש לך הזדמנויות לתקן דברים. אני זוכר את סיום המשחק הקודם נגד ארסנל, ההרגשה הייתה רעה. התוצאה באותו משחק נתנה לנו הרבה תשוקה לשיפור".

ארסן ונגר שצפה במשחק מהיציע בגלל שהיה מורחק, שוב זעם על השיפוט, הפעם בגלל שבמהלך כיבוש השער הראשון מרכוס אלונסו פגע בהקטור ביירין. "זו הייתה עבירה ב-100 אחוז, פגיעה מסוכנת", אמר המאמן המתוסכל שמיד הוסיף: "למרות זאת, זה לא גורע מההופעה של צ'לסי. הפתיחה שלנו הייתה חזקה, אבל לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. השער השני שלהם הרג אותנו".

עוד באותו נושא

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:3 את ארסנל, הפער בפסגה צמח ל-12 נקודות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully