וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל אילת מצפינה עד עין שרה

4.2.2017 / 16:34

הקבוצה של עודד קטש תקווה להעלות את רצף הניצחונות שלה בליגה לארבעה כשתתארח אצל עירוני נהריה (19:00, ספורט 5). המארחת לא הפסידה לקבוצה הדרומית מעולם במסגרת הליגה הסדירה

one

בווידאו: תקציר המפגש הקודם בין הקבוצות

משחקי המחזור ה-18 בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) במפגש הקצוות הגיאוגרפי בו תארח עירוני נהריה, הצפונית בליגת העל, את הפועל אילת, הדרומית בליגה (19:00, פריצות בספורט 5, שופטים: דוד רומנו, עופר מנהיים ויוחאי שולמן). שתי הקבוצות נפגשו עד היום 11 פעמים בליגת העל כשהמאזן עומד על 5:6 לטובת נהריה שניצחה את כל ארבעת המשחקים שנערכו באולם בעין שרה. בסיבוב הראשון הפתיעה נהריה באילת 71:81 בזכות משחק נהדר של גילברט בראון שקלע 21 נקודות.

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. אדריאן הרבשטיין
נכנס לכושר. אפיק ניסים/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה מגיעה למשחק בכושר טוב אחרי שניצחה חמישה מתוך שבעת משחקיה האחרונים, אך למרות זאת בקבוצה מגיעים עם תחושת פספוס גדולה בעקבות הפסד החוץ למכבי ראשון לציון ביום רביעי, הפסד בו שמטו יתרון מבטיח במחצית הראשונה. במהלך המשחק רשמה נהריה שיא עונה שלילי בליגה כשקלטה רק 19 ריבאונדים, תוצאה של משחק הגנה לא משכנע שגרם לכתומים לקלוע באחוזים גבוהים מאוד מהשדה. בנהריה יודעים שכדי להגיע בסופו של דבר לצמרת הליגה, אסור להם לשמוט משחק בית, וכדי לעשות כך יקוו להמשך היכולת הנהדרת של יהונתן שולדבראנד שעומד על רצף נהדר של תשעה משחקים בספרות כפולות.

בדיוק כמו נהריה, גם באילת מגיעים למשחק בכושר טוב, עם שלושה ניצחונות רצופים, בהם קלעה יותר מ-90 נקודות למשחק, וארבעה מחמשת המשחקים האחרונים. בקבוצה מגיעים לעין שרה, אולם שכאמור לא ניצחו בו במסגרת הליגה הסדירה אך בפלייאוף לא הפסידו בו, עם רצון לעשות עוד צעד לכיוון הצמרת ולא לעצור על שלושה ניצחונות רצופים, כפי שעשתה בסוף הסיבוב הראשון. אם ליכולת הטובה של לנדון מילבורן, שחקן חודש ינואר בליגת העל, כבר התרגלנו, אז למשחק הנהדר של אפיק ניסים, שעושה סימנים של כניסה לכושר טוב מאוד, באילת מפללים. הגארד בן ה-36 קלע 15 נקודות ב-14 דקות נגד גלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully