וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "עסקת בן חיים לא נפלה רק על כסף. אני יודע את האמת"

קשר קלאב ברוז' מאוכזב מכך שהמגעים בין הבלגים למכבי תל אביב בנוגע לחלוץ לא צלחו, אך טוען שהמחלוקת לא היתה כספית: "מעט מאוד אנשים יודעים מה היה הסיפור האמיתי שם. חבל שלא חתם"

שחקן קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. GettyImages
לא קיבל את מבוקשו. רפאלוב/GettyImages

ליאור רפאלוב קיווה מאוד שהחל מחודש ינואר ישחק לצידו בקלאב ברוז' ישראלי נוסף. המשאלה שלו כמעט התגשמה וטל בן חיים החלוץ כמעט הצטרף, אבל לבסוף, אחרי מו"מ קדחתני בין מכבי תל אביב לבלגים, לא הושג סיכום ובן חיים שב ארצה כדי לסיים את העונה בקרית שלום.

ברוז' כבר הציעה 4.7 מיליון יורו, סכום גבוה במיוחד עבורה, אך לבסוף העסקה לא הבשילה, והבלגים החתימו את הקשר הרומני דורין רוטאריו (21). היום (שישי) רפאלוב התייחס בקצרה להתפתחויות סביב בן חיים בראיון לתקשורת בבלגיה. "אני אוהב את טל, אנחנו חברים טובים ומשחקים יחד בנבחרת ישראל. הייתי שמח אם היה מצטרף אליי, אבל זה לא קרה ואין מה לחשוב על זה עכשיו".

רפאלוב הוסיף ש"אם להאמין לתקשורת, העסקה הזאת נפלה רק בגלל חילוקי דעות על עניינים כספיים. זה לא נכון. מעט מאוד אנשים יודעים מה הסיפור האמיתי שקרה עם בן חיים, אבל אני יודע. בכל מקרה הבאנו שחקן במקומו, שחקן שאני לא מכיר, אבל בטוח שהוא טוב ואיכותי כי אני יודע איך ההנהלה שלנו עובדת".

טל בן חיים מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מה הוביל לפיצוץ? בן חיים החלוץ, מימין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully