וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: סלע וארליך ישחקו בזוגות. רן: "עוליאל נזרק לבריכה עמוקה"

סלע אמור להחליף את דניאל צוקרמן בניסיון לשמור על סיכוי במפגש של נבחרת הדייויס מול פורטוגל, שמובילה 0:2. הקפטן על הופעת הבכורה של בן ה-17: "הוא למד מזה הרבה, ניתן לו זמן להתבשל"

דודי סלע, טניסאי ישראלי. אלכס גולדנשטיין איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
ניסיון אחרון. סלע/מערכת וואלה! NEWS, אלכס גולדנשטיין איגוד הטניס

נבחרת הדייויס של ישראל פתחה היום (שישי) ברגל שמאל את ההתמודדות מול פורטוגל בסיבוב הראשון של הבית האירופי/אפריקאי מספר 1, ואחרי יום המשחקים הראשון היא בפיגור 2:0. ישי עוליאל בן ה-17 עלה לשחק ראשון ורשם הופעת בכורה פושרת למדי בדייויס, כשנכנע 1:6, 1:6, 6:2 לז'ואאו סוזה (41 בעולם). בנבחרת קיוו שדודי סלע יאזן את ההתמודדות במפגשו מול מול גסטאו אליאש (76), אבל המחבט הישראלי הבכיר לא עמד במשימה והפסיד 1:6, 6:2, 6:4, 6:2.

כעת הנבחרת רחוקה הפסד אחד בלבד מהפסד במפגש כולו, ולכן צפוי שינוי בתוכניות לקראת משחק הזוגות מחר, שהתברר כקריטי. תחילה יוני ארליך אמור היה לשחק לצד דניאל צוקרמן, אולם כעת נראה שדודי סלע ייקרא לחימר פעם נוספת וישתף פעולה לצד ארליך, בניסיון להשיג נקודה.

קפטן הנבחרת אייל רן אמר בסיום: "הפציעה של דודי השפיעה עליו, זה התחיל בסט השני ולמזלנו זה עבר, זה משהו שהוא לומד לשחק איתו, אבל זה מקשה עליו ליצור לעצמו מומנטום. בגביע דייויס זה חשוב לו עוד יותר לשחק למרות הפציעה, אני מקווה שיימצא לזה פתרון, כרגע ניסינו רק להקל על הכאב שלו כדי שיוכל לשחק".

הטניסאי הישראלי ישי עוליאל. אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
עדיין בשלבי למידה. עוליאל/מערכת וואלה! NEWS, אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

על משחקו של עוליאל הגיב רן: "זרקנו אותו לבריכה מאוד עמוקה. ראינו שיש לו הרבה יכולות, אבל ניתן לו את הזמן להתבשל. יש כאן שחקן עם פוטנציאל גבוה ועם הרבה יכולות. אני בטוח שהוא למד הרבה מהמשחק היום. לפרקים הוא שיחק טוב, הוא רוצה להשתפר".

סלע נשמע מאוכזב בסיום: "התחלתי טוב מאוד, למרות שבדרך כלל אני לא מרגיש נוח על חימר. בסט הראשון את הנקודות החשובות לקחתי, הפציעה זה משהו שקורה לי רק בדייויס. זה עבר בסט השלישי, אבל ברביעי הייתי עייף. מעצבן וכואב להפסיד, אז אני מקווה שמחר יהיה יום מוצלח. אני ויוני כנראה נעלה לזוגות ואני מקווה שנשאיר את המפגש חי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully