וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: מכבי ראשון לציון מגיעה לחולון

3.2.2017 / 18:25

השנייה בטבלה תרצה לשים סוף לרצף של שלושה הפסדים ביתיים כשתארח את האלופה (18:30, ספורט 5). ראשון לציון ניצחה בשלושת המפגשים האחרונים ביניהן בהפרש דו ספרתי

שחקני מכבי ראשון לציון צ'ארלס תומאס, עידן זלמנסון, שון דאוסון. לירון מולדובן
השליטה מול חולון תימשך? שחקני ראשון לציון/לירון מולדובן

משחקי המחזור ה-18 בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך במשחק המסקרן בו תארח השנייה בטבלה הפועל חולון את מכבי ראשון לציון (18:30, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: עמית בלק, פיני רימון ודוד איזמירלי). הכתומים הביסו את חולון בסיבוב הראשון 69:84 במשחק חד צדדי בו בלט שון דאוסון שקלע 21 נקודות. ב-51 מפגשים במסגרת הליגה ניצחה ראשון לציון 31 משחקים, ובמשחקי הבית של חולון המאזן עומד על 10:13 לטובת הסגולים. ראשון לציון ניצחה את שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בהפרש דו ספרתי.

הפועל חולון מגיעה למשחק ברצף נהדר של שלושה ניצחונות, שכולם הושגו מחוץ לאולם הביתי. בכללי, הסגולים מחזיקים במאזן ביתי מאכזב מעט של ארבעה ניצחונות מול שלושה הפסדים, כשהיא לא מנצחת באולמה הביתי מאז המחזור השישי. מנגד, מחוץ לביתה חולון ניצחה את שמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. במועדון מקווים לשבור את המנחוס עם ניצחון על קבוצה מולה היא מתקשה בשנים האחרונות. דריון אטקינס היה הגיבור של ניצחון החוץ של חולון ברוממה ביום רביעי עם 16 נקודות ב-7 מ-7 מהשדה, והוא ירצה לשים את המשחק נגד ראשון לציון בסיבוב הראשון מאחוריו, שם קלע רק 6 נקודות, הכי מעט שלו העונה.

הנדנדה של מכבי ראשון לציון נמשכה גם בשבוע החולף, אותו פתחו הכתומים עם הפסד חוץ לגלבוע/גליל מהתחתית, והמשיכה עם קאמבק הירואי נגד עירוני נהריה בדרך לניצחון ביתי חשוב. בעיר היין יודעים שכדי להיות במקומות בהם הם רוצים להמצא בסיום העונה, עליהם לייצר רצף של ניצחונות, כשהעונה הם לא ניצחו או הפסידו יותר משני משחקים ברציפות. בקבוצה היו מעודדים מאוד מהיכולת של שון דאוסון מאז שחזר מהפציעה, כשקלע 31 נקודות על גלבוע/גליל ו-21 נקודות נגד נהריה, ומקווים שימשיך במומנטום נגד חולון. ברביעי יארחו הכתומים את לודוויגסבורג הגרמנית במסגרת המשחק הראשון בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות של פיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully