וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "עם חדר הלבשה כזה אי אפשר היה להצליח העונה"

3.2.2017 / 8:08

הצהובים שבורים אחרי הפסד יורוליג נוסף. בגאצקיס ממשיך לבקש חיזוק, כל הזרים יעזבו בסיום העונה להוציא את גאודלוק, שעשוי להישאר. גורם: "יהיו המון שינויים, גם במאמן וגם בשחקנים"

ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב (שמאל). GettyImages
אווירת ייאוש. אלכסנדר/GettyImages

"מה כבר יש להגיד העונה? הכל קרה. לאף אחד כבר אין ציפיות מהעונה הזאת. רק רוצים שהיא תסתיים", כך הודה אמש (חמישי) גורם במכבי תל אביב לאחר הפסד היורוליג ה-14 העונה - 90:75 לבאמברג. ההבעות של מאמן הקבוצה איינארס בגאצקיס והשחקנים על הספסל היו של תסכול וייאוש. המאמן מבקש בשבועות האחרונים לחזק את הסגל עם שחקן נוסף ובמועדון ממשיכים לבחון את השוק.

בגאצקיס יעזוב בתום העונה וכמוהו גם כל הזרים, כשרק אפשרות הישארותו של אנדרו גאודלוק, ששכרו צפוי לזנק, נבדקת. במועדון כבר החלו לבחון את מועמדותם של זרים לעונה הבאה.

עוד בנושא:

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 90:75 לבאמברג
איינארס בגאצקיס: "חסר לנו קצת מהכל, כל מה שקרה השפיע"
לאקוביץ', באטום, שטרלניקס: עוד ערב בהיסטוריה של מכבי תל אביב

אנדרו גאודלוק שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
היחיד שעשוי להישאר מבין הזרים. גאודלוק/GettyImages

לאחר הסערה סביב סוני ווימס ושיחרורו, כמו גם איבוד הסיכוי לעלות שלב ביורוליג, ערך גורם במכבי תל אביב סיכום ביניים על העונה המסויטת שעוברת על הקבוצה: "היתה אווירה מוזרה השבוע, דיברנו עם השחקנים על כבוד. נראה שזה השפיע עליהם, השחקנים ניסו להית אגרסיביים באימונים אבל יש בהם משהו כבוי, המבטים מוזרים ונראה שהמון שחקנים פשוט שקועים בעצמם. קשה לנצח ככה. חדר ההלבשה של מכבי העונה היה בעייתי, גם אם יש בו כישרון - והיה. עם חדר הלבשה כזה אי אפשר היה להצליח וראינו את זה לאורך כל העונה. בשנה הבאה יהיו המון שינויים, גם במאמן והשחקנים, אבל אנחנו בפברואר, יש גם את הליגה וגם את הגביע ואין לנו כוונה להרים ידיים לגבי כל העונה. שחקנים חייבים להבין את זה ולשחק עבור הגאווה והכבוד גם שלהם, לא משנה מה הם מרגישים".

הצהובים הודו כי כעת לא נותר אלא להתכונן למשחק היוקרתי עם הפועל ירושלים, כשהחשיבות שלו תובהר היטב לשחקנים. "זה משחק חשוב וכולם חייבים להגיע עליו במלוא הרצינות", הדגישו בקבוצה. ג'ו אלכסנדר שהורחק למשחק אחד בפועל בשל המרפק לפניו של אדם אריאל לא ישחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully