וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ג'ורדי קרויף סוגר את חלון ההעברות, לילה טוב גרסת בוזגלו

המנהל הספורטיבי ומאמן מכבי תל אביב שמח שכבר אי אפשר לרכוש שחקנים, קשר הפועל באר שבע מוכן למשחק העונה וקוטיניו חושף את סיבה מאחורי הישארותו בליברפול. וגם: בית חדש לנייט רובינסון, שחקן נבחרת קולומביה לשעבר נעצר והתקווה החדשה של סנגל

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שחקן נבחרת קולומביה לשעבר ניסה להבריח קוקאין לספרד ונעצר

כדורגלן העבר הקולומביאני, דייגו אוסוריו, אשר ייצג את נבחרתו 17 פעמים כולל במשחקים האולימפיים ב-1992, נעצר במדיין כשניסה להבריח קילו קוקאין לספרד. הוא שיחק בעבר באתלטיקו נסיונאל, סנטה פה ומדיין, ואף שיתף פעולה עם אחד השחקנים הכי גדולים שתולדות קולומביה, קרלוס ואלדרמה.

בית חדש לנייט רובינסון

הגארד האמריקאי, נייט רובינסון, 32, אשר קבוצתו האחרונה הייתה הפועל תל אביב, יחתום בימים הקרובים בליגת הפיתוח בארצות הברית, כך הודיע סוכנו. עדיין לא ברור באיזו קבוצה הוא ישחק. הגארד שיחק 11 עונות ב-NBA (בשמונה קבוצות שונות) והעמיד ממוצעים של 11 נקודות למשחק ושלושה אסיסטים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

קלאודיו בומבה מצא בית חדש

פיליפה קוטיניו חושף את הסיבה האמיתית מאחורי החוזה החדש בליברפול

תקווה חדשה לסנגל

בזמן שבסנגל מלקקים את הפצעים אחרי ההדחה ברבע גמר אליפות אפריקה, נדמה כי לתושבי המדינה יש תקווה חדשה. אל חאדג'י דיוף הודיע הבוקר (שישי) על קריירה חדשה. החלוץ, ששיחק בעבר בליברפול ובולטון, הצהיר: "יש לי הרבה תשוקה לשנות את החיים של תושבי סנגל, ארוץ לפוליטיקה כי זה הייעוד שלי. אני בטוח שאממש את התוכניות שלי ובקרוב מאוד אהפוך לחבר פרלמנט".

אל חאדג'י דיוף שחקן בלקבורן. רויטרס
ראש הממשלה הבא? דיוף/רויטרס

אנחל די מריה משתעשע עם בתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully