וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באייר לברקוזן: הקאן צ'לאנוילו הושעה מכל פעילות לארבעה חודשים

הקשר הטורקי ספג עונש מפיפ"א ומה-CAS בשל כך שסיכם בטרבזונספור ב-2011 ולאחר מכן האריך את חוזהו בקרלסרואה ואף עבר להמבורג. פלר: "חבל שמענישים את המועדון שלא היה קשור לאירועים"

שחקן נבחרת טורקיה הקאן צ'לאנוילו, שחקן נבחרת איסלנד ארון גונארסון. AP
בשורה קשה ללברקוזן ולצ'לאנוילו/AP

בשורה רעה מאוד לבאייר לברקוזן: הקאן צ'לאנוילו הושעה היום (חמישי) לארבעה חודשים מכל פעילות. הקשר הטורקי, שנולד וגדל בגרמניה, גמר למעשה את עונת 2016/17. פיפ"א השעתה את צ'לאנוילו וה-CAS אישר את העונש בעקבות עניין שנוגע להעברה שלו מ-2011.

צ'לאנוילו סיכם ב-2011, וכשהוא עוד קטין, בטבזונספור הטורקית בעודו שחקן קרלסרואה. למרות זאת הוא האריך את החוזה שלו בקרלסרואה ולאחר מכן אף עבר להמבורג. ה-CAS ופיפ"א ראו בהתנהלות של צ'לאנוילו הפרת חוזה מול טרבזונספור ולכן הענישו אותו. באייר לברקוזן, קבוצתו הנוכחית של הקשר הטורקי, לא הייתה צד בדיון המשפטי.

המנהל המקצועי של באייר רודי פלר אמר: "אנחנו מצטערים מאוד על ההחלטה שהיא לא מתקבלת מבחינתנו. זו מכה רצינית להקאן, אבל גם בשבילנו. על אף שאין לנו שום קשר לאירועים של 2011, אנחנו סופגים עונש ומאבדים שחקן כל כך חשוב בשלב משמעותי של העונה". דירקטור הספורט של לברקוזן מיכאל שאדה אמר: "חבל מאוד שמענישים מועדון שלא היה קשור בשום צורה לאירועים הללו. לרוע המזל, אין לנו ברירה אלא לקבל את הדין".

יש לציין כי צ'לאנוילו הושעה מכל פעילות ולא יוכל לשחק גם בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully