וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "התוצאה הזו מחזקת את הקבוצה שלי", תלונות על השופט

מאמן ברצלונה היה מרוצה מניצחון החוץ על אתלטיקו מדריד בחצי גמר הגביע: "היינו מאוד מרוכזים ומדויקים במחצית הראשונה". בקטאלוניה זעמו על כך שקוקה לא הורחק. סימאונה: "זה לא גמור"

one

בווידיאו: התיקו של ברצלונה במחזור האחרון בליגה

ברצלונה עשתה אמש (רביעי) צעד גדול בדרך לתואר הראשון של העונה, כאשר ניצחה 1:2 בחוץ את אתלטיקו מדריד בחצי גמר גביע המלך. הקטלאנים יארחו ביום שלישי את הגומלין ונראים בדרך הבטוחה לגמר, כאשר אם יעפילו, הם ישחקו בקרב על התואר מול סלטה ויגו או אלאבס. לואיס סוארס וליאונל מסי כבשו שני שערים נהדרים עבור הדאבליסטית, בעוד אנטואן גריזמן רק צימק.

"התוצאה הזו מחזקת את הקבוצה שלי", אמר בסיום המאמן המנצח לואיס אנריקה, "זה היה משחק ברמה גבוהה מאוד, עם שתי הפייבוריטיות הברורות שנשארו בתחרות הזו. אנחנו מכירים היטב את אתלטיקו ויודעים ששום דבר לא גמור והגומלין יהיה מסקרן".

המאמן הוסיף: "היינו מאוד מרוכזים ומדויקים במחצית הראשונה. זו הייתה מחצית מהסוג שרצינו לספק, אבל אחרי ההפסקה התחילו להיות לנו בעיות, בגלל השינויים שאתלטיקו עשתה".

עוד בנושא:

גביע ספרדי: ברצלונה ניצחה 1:2 בחוץ את אתלטיקו מדריד

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, לואיס סוארס, אנדרה גומש. GettyImages
בדרך לתואר. ברצלונה חוגגת בקלדרון/GettyImages

למרות הניצחון, בתקשורת הקטלאנית המשיכו להתלונן על השיפוט, המגמתי לטענתם נגד ברצלונה, כאשר הפעם התלונות היו על המשחק האגרסיבי של קוקה, שעבר ללא התערבות של השופט. בנוסף, טענו בברצלונה, קוקה ביצע עבירה ברורה על לואיס סוארס במהלך השער של גריזמן.

המאמן המפסיד, דייגו סימאונה, לא מרים ידיים: "אני לא חושב שברצלונה מאמינה שהמפגש הזה סגור וגמור", אמר צ'ולו, "הם התחילו את המשחק מצוין ומסי כבש עוד שער ספקטקולרי. אחרי ההפסקה היינו דומים יותר לקבוצה שאנחנו ויצאנו עם תחושה קצת יותר חיובית. לא יודע אם יש לנו 30, 40 או 20 אחוז סיכוי, אבל נשחק בכל הכוח בגומלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully