וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון: "שמח סוף סוף להיות על המגרש, חודשיים וחצי נחתי וסבלתי"

2.2.2017 / 7:46

כוכב מכבי ראשון לציון נשמע מאושר אחרי הניצחון על עירוני נהריה ("מאמין שנוכל להיכנס לקצב ולנצח כמה משחקים") ושידר מסר לנבחרת: "לא צריך חופש בקיץ". בקבוצה מפרגנים לאלישי כדיר

one

רכבת ההרים של האלופה מכבי ראשון לציון נמשכה גם אמש (רביעי) כשהכתומים גברו בבית על עירוני נהריה 85:97 וחזרו למאזן חיובי של תשעה ניצחונות מול שמונה הפסדים. מתחילת העונה לא רשמו השחקנים של אריק שיבק יותר משני ניצחונות רצופים או שני הפסדים רצופים, כשאתמול הם ספגו את מספר הנקודות הגבוה ביותר בליגה ברבע מסוים, 36 נקודות, ברבע הראשון, אך מהנקודה הזאת נראו טוב בהרבה וספגו קצת יותר מ-16 נקודות בממוצע בשלושת הרבעים הבאים.

אחרי שרשם ביום ראשון שיא קריירה עם 31 נקודות בהפסד לגלבוע/גליל בחוץ, הסתפק הפעם שון דאוסון ב-21 נקודות, מתוכם 9 ברבע האחרון בו ביצעו הכתומים ריצה מכריעה. "אני בריא, עוד לא 100 אחוז, אבל בריא מספיק לשחק", סיפר דאוסון על מצבו והוסיף, "אני שמח סוף סוף להיות על המגרש עם הקבוצה שלי, לא חושב שרק אני התפוצצתי, שיחקנו מצוין כי עברנו רבע ראשון לא קל בכלל, הם לא החטיאו זריקות ולא עשינו עבודה טובה. שמח שלא נתנו להם לברוח, שמרנו אותם על 15 נקודות ברבע, וניצחנו את המשחק". דאוסון אף שידר מסר ברור על כך שיגיע בקיץ לנבחרת ישראל: "חודשיים וחצי נחתי וסבלתי, לא צריך חופש בקיץ".

עוד בנושא:

מכבי ראשון לציון ניצחה את עירוני נהריה

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. אודליה מטרי, מערכת וואלה! NEWS
התגעגע לפרקט. דאוסון/מערכת וואלה! NEWS, אודליה מטרי

כאמור, ראשון לציון הגיעה למשחק אחרי הפסד לגלבוע/גליל, ועם סגל מלא אחרי חזרתו של צ'ארלס תומאס שנעדר מההתמודדות האחרונה. בסביבת הקבוצה היה לא מעט לחץ לקראת המשחק, ושוב עם הגב לקיר הצליחו הכתומים לספק את הסחורה, "אני חושב שחלק מזה שאנחנו בכל משחק עם סגל שונה, אנחנו עוברים הרבה עליות וירידות בתור קבוצה, חזרתי אחרי חודש וחצי, אני מאמין שנוכל להכנס לקצב ולנצח כמה משחקים", סיכם דאוסון. בראשון לציון רוצים לנסות וליצור מומנטום במשחק החוץ הקשה נגד הפועל חולון.

בקבוצה פרגנו אתמול מאוד לאלישי כדיר, שרשם 8 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-28 דקות, אך בעיקר עשה עבודה הגנתית מצוינת על יינסי גייטס. העונה של כדיר עד כה רחוקה מלהיות מרשימה, אך בעיר היין מספרים כי הוא מראה רצינות ונחישות כדי לשפר את יכולתו, ומאמינים שימשיך בקו העלייה במשחקים הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully