וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "לא נעים לשמוע ביקורות, לא כועס על מה שהעוזבים אמרו"

2.2.2017 / 10:36

מאמן בית"ר ירושלים דיבר במסע"ת לקראת בני יהודה, והתייחס לקושי בצירוף חלוץ: "יש עוד כמה שעות ומעבר לכך יש שחקנים שיכולים למלא את העמדה הזאת". אוסקר דיאס לא עלה לטיסה

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
חלוץ חדש לסגל. בן שמעון מחזק את החוד/ברני ארדוב

עסקת העברת אוסקר דיאס לבית"ר ירושלים על סף פיצוץ. חלוץ מאיורקה אמור היה לעלות הבוקר ב-7:00 על טיסה לישראל, אך בשל מחלוקות כספיות של הרגע האחרון מול המועדון הספרדי והסוכנים, בתוספת חובות שטרם שולמו לשחקן מצד מאיורקה, דיאס לא עלה על הטיסה. כעת, נעשים מאמצים לפתור את הפלונטר שנוצר על מנת שהחלוץ יעלה על טיסה בשעות הקרובות, אך הסיכויים לכך קלושים. במצב העניינים הנוכחי, תשאיר הקבוצה את ז'והאן אודל כזר שישי.

בבית"ר ירושלים עבדו לאורך כל הלילה (בין רביעי לחמישי) על מנת להגיע לעסקה מול אחד הזרים עמם ניהלה הקבוצה מגעים וחשבו שהזר הזה יהיה דיאס. מי שהמליץ בחום על דיאס היה הבלם חסוס רואדה, ששיחק עם החלוץ בעבר בויאדוליד וסיפר אתמול כי מדובר בסוג של חלוץ שחסר לקבוצה ויכול לשדרג אותה. רואדה שוחח עם דיאס לאורך היממה האחרונה, אך כעת כאמור, לא נראה כי השחקן יגיע לבסוף.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: אנטואן קונט חתם עד תום העונה
הפועל חיפה הודיעה: שלומי ארבייטמן נשאר ולא עובר לבית"ר

שחקן נבחרת אוקראינה, רומן זוזוליה. GettyImages
ראיו ויתרה עליו ברגע האחרון. זוזוליה/GettyImages

מלבד דיאס, נעשה אתמול ניסיון לשדך לקבוצה את רומן זוזוליה, החלוץ האוקראיני בן ה-27, שהיה במרכז הסערה בספרד אתמול כאשר עסקת העברתו מבטיס לראיו וייקאנו בוטלה עקב תלונות אוהדי ראיו כי הוא משתייך לארגוני ימין קיצוני במולדתו. השחקן טען כי הדברים אינם נכונים והתמונות שפורסמו בנושא אינן משקפות את המציאות.

לקראת המשחק בשבת נגד בני יהודה, נראה כי המאמן רן בן שמעון יחזור לשלישיית הקישור הכוללת את קלאודמיר פריירה, אריק סאבו ודן איינבינדר ואילו עידן ורד ישוב לקישור הקדמי. ייתכן כי הרכש הטרי חן דילמוני יפתח על חשבונו של מרסל הייסטר כמגן שמאלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
seperator

בית"ר ירושלים ערכה היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת. המאמן רן בן שמעון נשאל על כך שכל העסקאות להבאת חלוץ חדש נפלו: "אנחנו עדיין מנסים, אז קצת מוקדם להסיק מסקנות. יש עוד כמה שעות ומעבר לכך יש שחקנים שיכולים למלא את העמדה הזאת. איתי שכטר חלוץ טוב, אודל נשאר, נתמודד עם מה שיש".

על המשחק האחרון, מול מ.ס. אשדוד, שהסתיים ב-1:1: "במחצית השנייה למדנו להתמודד עם הבעיות. אני מאחל לנו להגיע בכל משחק לכל כך הרבה מצבים. התוצאה יוצאת דופן ביחס למצבים שהגענו. יש לנו ארבעה משחקי חוץ רצופים? בית"ר ירושלים שואפת לנצח בכל משחק, ככה נעשה גם בכל המשחקים האלה. היום משחקי חוץ הם לא כמו שהיו פעם".

על הבלם החדש אנטואן קונט אמר המאמן: "הוא רק נחת. אני אשב איתו, אדבר איתו, נבנה לו תכנית מקצועית כדי שייכנס לכושר ולעניינים, כמו שאנחנו עושים לכל שחקן. בנוגע לשחקנים ששוחררו, העניין של לידור כהן הסתיים, אני חושב שהוא שחקן ובחור מצוין, הוא יודע את זה, היו לי המון שיחות איתו. אני מאחל בהצלחה לכל מי שעזב, אני לא נכנס לכל הספורט הלאומי של הביקורות, אני חושב שזה בסדר גמור ששחקנים שעוזבים מוציאים את מה שהם חושבים, יש כאלה שמתמודדים עם זה בצורה כזאת ויש כאלה בצורה אחרת. יש לי הרבה הערכה ללידור, שמעון אבוחצירה ואורי מגבו, אני מאחל להם בהצלחה מכל הלב. אני לא חושב שהם לכלכו ואני יכול גם לחיות עם אמירות כאלה או אחרות".

על המשחק הקרוב מול בני יהודה: "ראיתי את שני המשחקים האחרונים שלהם, הם קבוצה הרבה יותר טובה מהמקום שבו הם נמצאים. יש לנו שבוע עמוס ויש חשיבה לגבי שחקנים שאולי יסבלו מרגישות. נגד בני יהודה ישחק ההרכב הכי טוב מבחינתי ורק לאחר מכן נעשה את השיקולים".

על כל מה שעבר עליו לאחרונה: "אף פעם לא נעים לקבל ביקורת, אני צריך לשמר את האנרגיה שלי כלפי השחקנים ומה שאני מביא יום יום למועדון. הקבוצה נראית טוב, נגד אשדוד בכל רגע נתון היו שישה שחקנים ברחבה והגענו לאינספור מצבים, הקהל הודה לשחקנים בסיום, ניקח את האתגר שבוע אחרי שבוע ונתקדם".

שחקן בית"ר ירושלים דוד קלטינס. ניב אהרונסון
נהנה מהעמדה שלו. קלטינס/ניב אהרונסון

דוד קלטינס דיבר על עמדת המגן הימני, בה הוא מתופקד בשבועות האחרונים: "לא אמרתי שאני פחות אוהב את התפקיד, אמרתי שאני מחובר יותר לתפקיד הקשר. כל תפקיד שנותנים לי, אני מנסה להשתפר בו ולהיות הכי טוב. איבדנו הרבה נקודות וזה מתסכל. אנחנו רוצים להמשיך את התקופה הטובה נגד בני יהודה, שהיא קבוצה חזקה וטובה יותר מהמיקום שלה. נעשה הכל בשביל לחזור עם תוצאה טובה".

קלטינס הוסיף: "גם כשהיו תוצאות פחות טובות לא התפרקנו, שחקנים היו מלוכדים, עם התוצאות הטובות יותר קיבלנו קצת יותר ביטחון ואמונה. עכשיו אנחנו יותר מאמינים בעצמנו וגם התחזקנו, נקווה שנראה את זה גם בתוצאות".

על החוזה שלו, שעדיין לא חודש: "אני רוצה להישאר בבית"ר ירושלים, יש שיחות ודיבורים ואני מקווה שתהיה התקדמות בתקופה הקרובה. דן איינבינדר? הוא סוג של מנטור בשבילי. שחקן מדהים, בן אדם מדהים, לא יודע איפה הדברים עומדים איתו אבל אני יותר ממקווה שהוא יישאר פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully