וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הודיעה: שלומי ארבייטמן נשאר. כץ: "הוא קיבל בעצמו את ההחלטה"

אחרי שכבר סיכם עם בית"ר ירושלים, החלוץ נפגש עם קלינגר וכץ והחליט להישאר בקבוצה. עוד בבית"ר: קונט טוען ש"ההאשמות כלפיי לא נכונות", אודל יחפש קבוצה בישראל

שלומי ארבייטמן שחקן הפועל חיפה על הספסל. סוכנות ג'יני
לא עוזב. ארבייטמן/סוכנות ג'יני

הפועל חיפה הודיעה היום (רביעי) שהחלוץ שלומי ארבייטמן נשאר בקבוצה. אתמול כבר סיכם שלומי ארבייטמן את תנאיו בבית"ר ירושלים עד לתום העונה, אבל הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ סירב לשחררו. היום נפגש ארבייטמן עם ראשי הפועל חיפה במתחם האימונים בקרית חיים. בפגישה נכחו השחקן, ניר קלינגר ויואב כץ, ובסופה הודיעה הקבוצה שארבייטמן החליט להישאר. "שלומי קיבל בעצמו את ההחלטה להישאר", אמר כץ בסיום הפגישה.

במקביל, בשבועות הקרובים ינהלו הצדדים משא ומתן לגבי הארכת חוזהו בהפועל חיפה. כזכור, לאחרונה הודיע כץ לשחקן שהוא מעוניין להאריך את החוזה שלו בעונה נוספת. יש לציין שארבייטמן, שלא מחזיק בחוזה, רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות החל מהיום.

ובינתיים בבית"ר ירושלים: הלילה (בין שלישי לרביעי) נחת בישראל הבלם הצרפתי בן ה-23 אנטואן קונט, כאשר היום הוא אמור לחתום על חוזהו ולהצטרף רשמית לבית"ר עד לתום העונה. לבית"ר ישנה אופציה לרכוש את השחקן בתום העונה.

לאחר הנחיתה התייחס קונט לעברו המפוקפק. בין היתר, הואשם קונט כי דצמבר האחרון תקף את בת זוגו באמצע הרחוב ואף תקף באלת בייסבול צעיר בן 19 שניסה לסייע לה. "מה שמייחסים לי רחוק מהמציאות ומתרחש בעיקר בתקשורת", אמר קונט. "באתי לכאן לשחק כדורגל ולהתקדם, זה הדבר היחיד שמעניין אותי. דיברתי עם אלירן עטר ועם אנשים נוספים ושמעתי דברים חיוביים על בית"ר והכדורגל הישראלי".

עוד בנושא:

אנטואן קונט הושאל לבית"ר עד תום העונה עם אופציה לעונה הבאה
בהתאחדות הודיעו לבית"ר ירושלים: ג'ונתן מויה לא רשאי לשחק
אתמול פרסמנו: בית"ר ירושלים פנתה רשמית להפועל חיפה לגבי ארבייטמן

אנטואן קונט שחקן נבחרת צרפת הצעירה. GettyImages
מכחיש. קונט/GettyImages

לאחר שקונט יחתום, תיתן בית"ר אישור לטל כחילה לעבור לקבוצה אחרת בהשאלה עד לתום העונה. בבית"ר יחליטו עד הערב לאיזו קבוצה הם מוכנים לשחרר אותו. השחקן מעדיף את בני יהודה וכבר סיכם שם את תנאיו, אך גם הפועל אשקלון והפועל רעננה נמצאות בתמונה.

לאחר שהתברר שג'ונתן מויה לא יוכל לשחק בבית"ר, במועדון מנסים לפתור את סאגת החלוץ. על מנת לפנות מקום לזר נוסף, בקבוצה רצו להשתחרר מחוזהו של ז'והאן אודל. אודל כבר סיכם את תנאיו באמיין מהליגה השנייה מצרפת, אך הקבוצה לא שלחה את הסיכום עד הלילה וחלון ההעברות באירופה הסתיים. כעת האופציה היחידה מבחינת בית"ר היא למצוא לאודל קבוצה בישראל או להקפיא אותו, זאת אם תצליח לצרף חלוץ זר עד לתום החלון.

אוהדים רבים של הקבוצה כועסים על כך שהבקשה לדחות בחצי שעה את המשחק בשבת נגד בני יהודה (18:30, אצטדיון המושבה) נענתה בשלילה, אך שאוהדים רבים שומרי שבת ביקשו זאת. האוהדים ממשיכים במאמצים ואמרו אתמול: "פנינו לגופי השידור ולמנהלת אך אף אחד לא מתייחס. אנשים ייצאו ישר אחרי צאת שבת ויהיה דוחק גדול בקופות ובכניסות. לא ביקשנו יותר מדי, רק דחייה של חצי שעה".

עדכון ראשון: 6:51

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully