וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: רומא העפילה לחצי הגמר בזכות שער של טוטי בתוספת הזמן

הקפטן האגדי סידר לג'יאלורוסי דרבי חם מול לאציו על הכרטיס לגמר, בזכות פנדל מדויק בדקה ה-95. דז'קו כבש, גריטאנו איזן זמנית. צמד לכריסטיאן טייו ב-1:2 של פיורנטינה על פסקארה

שחקני רומא חוגגים. GettyImages
טוטי חוגגים עם החברים/GettyImages

רומא העפילה הערב (רביעי) לחצי גמר הגביע האיטלקי בזכות 1:2 דרמטי מול צ'זנה. הקבוצה מעיר הנצח, שוב, הזדקקה לפרנצ'סקו טוטי, שעם שער דרמטי בדקה ה-95 סידר לה מפגש מול לאציו. הניצחון של רומא הגיע דווקא אחרי הפסד לסמפדוריה בליגה, שקטע רצף בן שישה ניצחונות רצופות בכול המסגרות.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, רומא התעוררה בזכות סטפן אל שעראווי שסידר לאדין דז'קו שער קל בדקה ה-68. שלוש דקות הספיקו עבור צ'זנה ולוקה גריטאנו החזיר אותה לעניינים. הקשר ניצל יציאה מזעזעת של אליסון ומול שער חשוף ירה פנימה. חשבתם שזה נגמר? לא אם זה תלוי בקיסר. קווין סטרוטמן הוכשל ברחבה, טוטי שוב עמד בלחץ ועם פנדל מדויק בדקה ה-95 העניק לרומא את המקום בגמר.

במשחק שהשלים את המחזור ה-19, פיורנטינה גברה 1:2 על פסקארה. ג'יאנלוקה קפרארי (15) הפתיע את הוויולה כשניצל מחדל בהגנה וכבש בקלילות. המחצית השנייה הייתה בסימן כריסטיאן טייו. הקיצוני הספרדי איזן עם פגז לחיבורים בדקה ה-68 ובתוספת הזמן (95) השלים צמד, עם הרמה שהפתיעה את כולם וחדרה פנימה. הקבוצה של פאולו סוזה במקום השמיני עם 37 נקודות, פסקארה עדיין אחרונה.

שחקן פיורנטינה כריסטיאן טייו חוגג. GettyImages
צמד מבריק. טייו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully