וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: פריס סן ז'רמן ניצחה 0:4 את ראן

הקבוצה של אונאי אמרי לא התקשתה מול הקבוצה מהליגה שלה, יוליאן דראקסלר כבש צמד יפה. מונאקו התקשתה מול שאמבלי מהליגה החובבנית, שמטה 3:0, אבל עלתה עם 4:5 דרמטי בתום הארכה

יוליאן דראקסלר פריס סן ז'רמן. רויטרס
צמד נהדר. דראקסלר/רויטרס

הסיבוב הרביעי בגביע הצרפתי נערך הערב (רביעי). מונאקו התקשתה מאוד על מנת לעלות לשלב הבא ועשתה את זה עם 4:5 מול שאמבלי, גנאן גם עלתה, סנט אטיין הודחה, גם קון הלכה הביתה.

שאמבלי - מונאקו 5:4 (אחרי הארכה)

הקבוצה מהנסיכות התקשתה מאוד לעבור את הקבוצה מהליגה האזורית. גידו קאריז'ו (17), תומא למאר (35) וקיליאן אמבאפה (48) העלו את מונאקו ל-0:3 מבטיח, אבל המארחת הדהימה וחזרה ל-3:3 עם שערים של אנתוני סוברבי (57 ו-93) וגרגורי גנדרי (81). אנדראה ראג'י (89) הורחק אצל מונאקו. קווין אנדוראם (96) וקמיל גליק (103) כבשו לזכות מונאקו, רומיין פדובאני רק צימק (111).

ראן - פריס סן ז'רמן 4:0

הקבוצה של אונאי אמרי ממש לא התקשתה לעבור את הקבוצה מהליגה שלה בדרך לסיבוב הבא. יוליאן דראקסלר בלט עם צמד יפה מאוד. הגרמני כבש את השער הראשון בדקה ה-27. דראקסלר קיבל כדור ארוך, השתלט עליו בקור רוח והקפיץ מעל השוער פנימה את ה-0:1. בדקה ה-38 הגיע השני כשלוקאס הגיע ראשון לכדור רוחב שעבר את כולם ובעט פנימה, 0:2. בדקה ה-69 כבש דראקסלר את השני שלו. הפעם הוא קיבל כדור בצד שמאל מחוץ לרחבה, התקדם לעבר המרכז ובעט מדויק פנימה, 0:3. חאתם בן ארפה השלים בדקה ה-90.

משחקים נוספים:
אנז'ה - קון 1:3
אוקזר - סנט אטיין 0:3
אברנשה - פלוירי מרוגי 0:1
פרויז'ה סנט רפאל - פרי לה מזיירה 0:1
לס הרבייר - גנגאן 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully