וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבה של אברהם גרנט? מצרים עלתה לגמר אליפות אפריקה

עיסאם א-חדארי בן ה-44 עצר שני פנדלים והפרעונים גברו על בורקינה פאסו 3:4 בדו קרב מהנקודה הלבנה, אחרי 1:1 בתום 120 דקות. היריבה תקבע אחרי המשחק בין גאנה לקמרון בחמישי

שחקן נבחרת מצרים, מוחמד סלאח. AP
מוחמד סלאח חוגג/AP

נבחרת מצרים העפילה הערב (רביעי) לגמר אליפות אפריקה אחרי ניצחון 3:4 על בורקינה פאסו בדו קרב מהנקודה הלבנה. 120 הדקות הסתיימו ב-1:1. הפרעונים זכו בתואר שבע פעמים בעבר, כולל שלוש זכיות רצופות ב-2006, 2008 ו-2010, והם ינסו לעשות זאת בפעם השמינית.

זהות היריבה תקבע במשחק חצי הגמר השני, בו תפגשנה גאנה של אברהם גרנט וקמרון מחר (חמישי, 21:00, ספורט 5). הגמר יתקיים ביום ראשון ב-21:00 שעון ישראל.

מצרים עלתה ליתרון בדקה ה-66, אחרי שקחראבה הוריד כדור למוחמד סלאח וכוכב רומא בעט מ-16 מטר, ברגל שמאל, לחיבורים של קוואקו הרוו קופי. בורקינה פאסו לא נשברה והשוויון הגיע כעבור שבע דקות; שארל קאבורה הגביה לרחבה ואריסטיד באנסה עצר בחזה ובעט בלי לעצור פנימה. שער איכותי של החלוץ הוותיק.

עד הסיום לא נרשמה הכרעה וכך גם לא בהארכה. קופי הדף את הפנדל הראשון של עבדאללה א-סעיד לקורה ובורקינה פאסו הוליכה, עד שהוא עצמו לקח את הבעיטה הרביעית של נבחרתו ועיסאם א-חדארי בן ה-44 הדף. השוער הוותיק עצר גם את הבעיטה של ברטראן טראורה ובסיום 3:4 למצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully