וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנאל גולדמן נקנס ב-750 שקלים: "הבנתי שהמעשה שעשיתי לא נכון"

קשר הפועל עפולה, שחשף חולצה התומכת באלאור אזריה במהלך משחק גביע, הורשע וספג קנס זהה לזה שהוטל על אמייה טגה כאשר תמך במנגיסטו. גולדמן: "פעלתי על דעת עצמי, לא אחזור על כך"

אמייה טגה, נתנאל גולדמן. פייסבוק, צילום מסך
ספגו עונש זהה. טגה וגולדמן/צילום מסך, פייסבוק

קשר הפועל עפולה, נתנאל גולדמן, הורשע הערב (רביעי) בהתנהגות בלתי הולמת בעקבות נקיטה בעמדה פוליטית/ציבורית, ונקנס ב-750 שקלים. גולדמן חגג שער שכבש מול הפועל ירושלים בגביע עם חולצה עם הכיתוב "כולנו עם אלאור אזריה"."כתובת מעין זו עלולה להצית מקרי אלימות בין התמוכים והמתנגדים לה, ובוודאי שמכך מבקשים אנו להימנע, לכן קיים האיסור הגורף בנושא זה", נכתב בהחלטת בין הדין.

גולדמן בעצמו הודה במעשה ואמר: "לא מכחיש את הנאמר בכתב באישום. הבנתי שהמעשה שעשיתי הוא לא נכון, לא אחזור עליו. המעשה היה על דעת עצמי בלבד, אף אחד לא ידע בקבוצה. החלטתי שאעביר סדרה לילדים בעיר על כל המקרים של אלימות שקשורים לכדורגל. לא אחזור על זה".

יש לציין כי העונש של גולדמן זהה לחלוטין לזה שספג בעונה שעברה אמייה טגה. הקשר עלה למשחק ליגה עם חולצה שחורה ועליה נכתב מקדימה שמו של אברה מנגיסטו, המוחזק בעזה ומאחור, שמו של יוסף סלמסה. מדובר בשני אזרחים בני העדה האתיופית, אשר טגה ביקש להעלות על סדר היום את המקרים שלהם, לאחר שהרגיש כי הם אינם מטופלים מספיק בתקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully